Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

CONTINUE OUR READER'S DIGEST

09Mac2012
Semua pakat tarik beg gedak gedak turun tangga. Aku dan bini pula honeymoon dalam bilik berdua. Bak kata Nad, korang jangan buat bukan-bukan. Nabi tak ngaku umat. Haha serius terbahak ketawa ok *keluar anak tekak* Like seriously kami bukan gay-bo macam di luar sana, kami sekadar fake relay forever fake. Kami balik lambat sebab buat kerja amal kat kolej. Kerja amal laa sangat *tangan ke bahu mulut muntah darah* Sunyi doh blok sayu aku melihat toilet tak berlampu, tangga bercengkerik, cafe berembun oh habiskan sisa malam dengan movie. KakFizah takbukak cafe dan kami lapar, Abang Aufa takbukak koperasi dan kami lapar.

10Mac2012
Bangun pagi gosok gigi tak sabaq nak gerak balik rumah. Flight aku ke Kl macam biasa 9pagi dan kemudian ke Ipoh mendarat di Medan Gopeng. Ye, aku jumpa seorang budak Kuala. Aku pernah story pasal dia kat hang dan tolong jangan makjok makjok. Buruk nau rupanya. Kami jumpa kejap and i talked much bout you je kat dia 'kat sini kan dulu kan aku kan dengan dia kan blabla, lepastu kami suka ke blabla' Sampai dia rimas aku asyik sebut pasal kau semata haha its not a great met like i wish pun. Tak seindah macam kau cemburu nau tu. Eh?

11&12Mac2012
SIAPKAN ASSIGNMENT STATISTIC. STUDY MICRO DAN ACC SEMATA. 

13Mac2012
JJ Kinta City at Tuesdaynoon? Bersama Sukma(Ali) tercinta yang otak separa masak asyik dengan ayat dia 'Hangpa tipu aku, hangpa tipu aku' lol. Sindrom up mungkin. Menonton Bunohan yang seriously best okay. Aku je tenang tengok dengan Eby dalam tu yang lain keluar masuk wayang lain. Der? Boleh pulak selinap masuk Ghost Rider, John Carter semua. Jenayah hangpa ni ==' Eh dalam Bunohan ada drama, ada yang sentap dengan aku hahaha sape suruh hang masuk lambat. Nak gado dengan aku? Now begin. Dua minggu dari sekarang baru berhubung kembali okay haha you, i met him again and sorry langgar pantang you. Hiks! After that boy chawzz tunggu Eby turun dari Fifa bodo aku dahaga Dejavu sumpah lama tunggu, kami tinggal Eby dan *blurpppp kedengaran*

After that pi rumah MakLong. Then pi Pesanjung. Tang Pesanjung lucu ni 'PESANJUNG TU APE WEY? APE ITU? APE ITU?' Okay Fano buat gelabah tanya sampai ke group class Pesanjung tu ape. Pesanjung tu dak Perak je tau. Jual roti canai kan :D Haha. But like seriously, aku sorang ja girl yang pakai shawl liput tutup mahkota atas, yang lain? Oh sexy mexy beralun mata ini memandang, mulut pula tak habis 'rejeki, rejeki, rejeki' Eh? Yang lelaki je cakap rejeki. Kalau aku cakap juga, okay mungkin aku sedang sesat kelaparan time tu lol. Then, ke Magic belakang Mcd. Aku duduk sebelah jejaka India yang YM dengan 'JandaRupawan' <-- nama YM pompuan tu. K mata aku sangat tajam hi hi. Okay serempak Anep, dua-2 kedu dan aku belah. Dalam kereta tetiba 'PING! I nampak you tadi :)' So? Macam aku taknampak hang pulak tadi kan? Budak dah hot, wajib menyombong kan? Aku dah berambus baru nak ngajak aku naik Magic balik, memang kau sangat handsome.

14Mac2012
Aku bangun pagi dengan segar. Pagi ke? & aku perhati parents aku takde. Aku call 'mak tinggal kakak, aboh tinggal kakak' Mak aboh keluar berdua dating tak ngajak aku kot. Ini tidak adil, ada sekelumit jeles di sini. Minta izin mak nak keluar, sebab Ali, Amal and AcikIta sedang tonton John Carter kat Lcd besau. Hemoh hemoh itu lagi sangat jeles sebab kami takde transport nak ke sana. Mak senang cakap 'call taxi suruh hantar jj' Memang kaya. Aku mesej Dekpit kot dia boleh sekaki ke jj? And his respon bolehh jaa hehe selesai. Tapi dengan adik aku? Semua adik aku nak ikut? Haha naya kau naya. Ke token then semua pakat bowling. Ilmu bowling aku kering so biarkan pro Along, pro Atan and pro Capit yang bermain. Dekpit ada tanya tau 'Dia tak pernah bawa kau main bowling ke?' Aku geleng -.- HMM titew dua tak gemar bowling kan awok kan. Kite gemar makan naget Mcd je kan awok kan. Eh? Kat bowling je aku jumpa saudara sepupu sepapat kawan kenalan and 'bagitau opah kakLong keluar dengan lelaki...' Oh seramnye Luqman, takutnye kakLong :D HeW heW hEww. Kemudian ke GrentownMall teman mak beli kain, baju, tudung.

Nampak baju yang aku pakai that day? Along cakap dah serupa budak bajet Pavi jaaaaaaaaaaaa.
Okay aku taknak pakai dah, sape nak aku bundle kat hangpa RM10. Aku serius ni okay. Tah ape perasaan bila pakai baju yang sama pada waktu yang sama. Eee chemistry kah? Gelimat-mat-mat-mat.

15Mac2012
Ingat? Pagi buta kau mesej aku and aku balas cam nak taknak. Oh time tu aku kat luar. Aku takbawa bb sayang aku tu, kena stop mention twitter. Laka laka Supper. Oh then kau cakap aku dah serupa lelaki asyik keluar malam anak dara apakah? Aku keluangMan kat Ipoh je, kalau kat rumah aku seorang noob ngadap lappy 24hours, aku mana ramai kawan area rumah tu. Bila aku balik Ipoh, biarkan aku keluar kepompong ye. Nanti Balik Melakau aku belajau la rerajin :) Macam biasa bangun mornoon terus bersiap ke rumah opah. Before that, teman mak beli kain, baju again. Semalam takpuas katanya. Hi hi

 Natang beruk ni ada kat dalam Tesco. Yo aku terpegang dan tersuruh snap. TER.

16Mac2012
HAPPY BIRTHDAY MAKMAK DIDA. DIDA SAYANG EMAK 
Sape nak tahu? Ada orang tu kan.. Meses mak kite kan.. Dia kan.. Bodek mak kite.. Har har har. Okay. That day tebus cek alaun Mara dan yeayyy! Duit masuk duit masuk *lompat dalam kereta* Cambiasa, dah habis semua urusan-urusan balik rumah dan ngadap lappy. Dida kan noob. 

17Mac2012
Plan aboh musnah dek aku, haha memang aku selalu punca nya. Anak dara yang hebat bangun pagi kan. 'Ada sekor lipan datang berlari, aucakk aucakk sayang mama sayang papa berdiri yayyy!' *betulkan microphone* Karok dengan lappy sepanjang hari nak hafal lagu A7x. Nak hafal! Nak hafal! Then suruh Ali main kod gitar drangggggggggg~ I see my vision burn, i feel my memories fade with time, but i'm too young to worry.... Oh! Usha Ronan Parke ni, sangat coo coomell. Kecik 12tahun lololo tang dia nangis paling aku suka. Eee Abu Bakar, tolong comel macam dia. Amin.

                                    
Dia nyanyi lagu One Direction lagi coo cuwitt habaq hang. Ronan Ronan Ronan.

ANDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD TO-DAI 18Mac2012
Going Back to Malacca. Amacam cuti sem? Cuti sem sudah habis bro. 
Hear this blog's song and that is for you. For my beloved readears. Hik hik.
Salam Muhibah. Jumpa bulan hadapan.

No comments: