Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

Theme Nokia N9 Free

WHAT TO DO?

I'm coming home, i'm coming home, i'm coming home.
Yeah! Rindu family. By the way, jangan malu menangis kerana family, tapi malu lah menangis kerana boyfriend/girlfriend. Am i wrong ladies and gentleman?

Bertepu blog aku, maklum line broadband Maxis sana sangat cilaka. 
Hm, aku tarapapa nak borak sini. Just wanna says that I REALLY MISS YOU! SO BADLY DOH :(
Sorry cause didn't follow what you ask me to do for Saturday morning, i'm just... hmm so sorry .

And aku tarataw pulak budak lelaki class DBS berape tah, sem lepas deme semua sembang aku INDIE.
Aku tanya kenapa? 
Sebab ' Cermon mato ' sayo
Hello? Hello? Kome borak tanpa pengetahuan aku, tup tup awal sem Nad start jerit indie indie
 kat aku. Sangat freak & tu sebab aku malas jejak bilik kau. Nanti start dahhhhhhhhh 
panggil aku gitu. Purr 

YANG NI KOME SEMBANG INDIE?
HAKTUIHH! KBYE. 

Tapi mungkin jugak, sem ni aku masuk satu club kat kolej. Lect tu tanya nama.
Then dia tanya ' Memang cermin mata awak besar ye? '
Keliling aku dah gelak cow cow kat aku. Yana dengan Nad pulak keluar suara ' indie , indie '
 Pehh!  Aku, senyum dan angguk kepala jela *tutup muka dengan tangan. 
p/s: Tu spek lama, yang baru lagi besar & warna KUNING okay. Sangat sayang 

Petang ni balik Ipoh, jumpa kazen. Jumpa kazen. Jumpa kazen. Iya iya ooow.

No comments: