Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

Lima puluh Sen

P/S : I _____ YOU 


Page 3 from 366 pages today i'm fine here . Fine & anything special to talk with , to share with . O ya , semua bergerak ke hostel , kolej , universiti tinggal kan aku . Sedih tapi ehm .. Fine , korang semua nak study . After ni , page 5 is my turn to collage. Auchh ! Sangat eksiteddd ! Serius laa , i miss my Malacca. \Hikhok/

By the way , i'm so sad . Level 11 :'(
Kau dah kenapa Dida ? Layan perasaan sangat . Kau nak buat 2012 macam 2011 ? Tahun air mata ! Ahhh ! Aku sangat rindu moment sem break ni . Kenapa tak biarkan aku yang belah masuk hutan Melaka tu dulu ? Kenapa korang yang pergi tinggalkan aku dulu ? Aku sedohhhhhhhhh ahh wey . Takkesian aku letuww *sambung nangis . Wuwuwu -_________-
























Betapa aku akan rindu setiap moment kat semua gambar ni . Ingat , aku rinduu ! Expecially that boy . Youu ! Youu ! Haa hang lah , adoi malang . Kau cousin ter-havoc pernah aku dapat . Ewah ? Rahsia kau kat sini weh , aku simpan dalam-dalam . Tak bocor punya , KOTTTTTTTT . Haha study pandai-pandai kat sana . Spm kasi lawan aku punya A's . Aku punya SPM bukan banyak mana nye pun apek . Easy like cokodok nak lawan aku XD Kau kan nak study Melaka sama aku , nak wakilkan aku study architecture . Wuwuwu sangat terharu *korek hidung . Kat Greece , jangan curang . Jangan lupa aku yang pernah jadi DP facebook hang . Errrrrrrk -______-' Btw , aku nak kau cepat dapat P . JJ subuh aku selalu takdapat :'( Sentap kau tujuh keturunan . BLABLABLA .

Dan di-saat aku menaip entry ni , kau dah berada di Greece .
Malam semalam text sayu dengan aku hahaha tefaqq ! Tinggal aku shisho . Lama lagi kita nak shisho samo :/ bersama anjing planta & thanks buat entry pasal aku . Mana mana mana , mana teh o ais aku .

Yaya Suban . Ehh ? Typo sorry hew hew
Pok pok pok , kuat kentot . Dan aku kosong dengan idea . Keluar packing barang ke Melaka . Hmm hmm , Dida dah besar dah Semester dua , dah boleh kawen . Ehh ? Takpe saya okay , jangan risau . Hah-hah-hah . Ada satu barang yang aku cari sekarang , tolong . Broadband Maxis :(
Acano ni acano , dop aku dapat blok jauh dari wifi . Ehmmmmmmmmmmm . & tolong doakan Amalina Che Bakri yang sekarang worlwide di Twitter . Pehh pehh , doa you berubah dan cemerlang . Amin .


Away to  Malacca , Assalamualaikum Perak Darul Awesome .

No comments: