Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

GoodMorning Sembilan Belas



Mom , dad , brother , sister , boyfriend , girlfriend , cousins , lecturer , guard , maid & etc 
I'm 9teen and i know it . AUWMMM ! LOL

31/12 is the last day of 2011 . 2011 banyak mengajar aku . Yang buat aku sedar hidup ni dop mano sonang ahh . Buat aku fikir , bukan senang nak senang . Aku ingat , don't pray for easy life, but pray to be a strong person . Ya Allah , hambaMu ini tak kuat . Lama2 simpan , keluar jugak air mata ni . Orang cakap aku kuat , yeahh ! Tu sebab nama aku Dida . Hew hew . Tapi aku tak kuat mana , ingat aku perempuan . Perempuan yang lemah , bukan seorang lelaki . Yang boleh lindung & jaga seorang perempuan . Pernah dengar perempuan lahir dari tulang rusuk kiri lelaki ? Dan aku harap aku dilahirkan dari tulang rusuk kau & kau merupakan lelaki yang akan aku lengkapkan semula tulang rusuk tu . Ehm . Okay usaha & kesungguhan tu sangat penting , pengorbanan :') Even hard mana pun , semua benda tu dah lepas , jangan pandang belakang & maju ke hadapan dengan penuh semangat . InsyAllah semua berjalan lancar . I hope so , ehm . 

Aku cuma nak bagitahu , malam 31/12 i'm IPOHHHH and ...
Ahh nanti aku bagitahi ape aku buat sana , BAGITAHI XD

Ohh wanna have beautiful moment of fireworks with you pehh ! pehh ! 
Okay jangan gelabah , watlek watpis did .  Dududu , derma sikit bb pin hampa . Hew hew 
My wish list dah capai 2 benda . Tak dapat Pearl , Bold pun boleh . Pun moley , pun moley .
& lagi satu , tak dapat Ferrari Edition , dapat Solo HD pun boleh . Pun moley , pun moley .
Dah dapat teka dah ? Hahhh ? Okay malas teka sudah , nama kamu Dolah , treeet kamu sebelah .

Brotha , One Direction make me melting . Dengar laa lagu-2 deme . Please , mesti hampa dapat rasa apa yang aku rasa sekarang . Rasa apa ? Rasa lapar nugget bentuk Love doh . doh . Amboi ! Bak sikit XD

#np One Direction - Gotta Be You . Ahhhhh handsome *pengsan





Tengok Harry punya rambut . Yang tengah tengah tu . Lahai , buat rambut macam tu beb .
OHH-SEMM :*


Baby you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair gets me overwhelmed
But when you smile at the ground it aint hard to tell
You don't know
Oh oh
You don't know you're beautiful

If only you saw what I can see
You'll understand why I want you so desperately
Right now I'm looking at you and I can't believe
You don't know
Oh Oh
You don't know you're beautiful

Hii  i'm Didaa . Bye , Dida love you

No comments: