Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

Kuala Lumpur , saya Okay ( Teaser )


Aku gemok kerana Nutella . Serius tak tipu , Nutella punca . Punca segala lemak :'(

BLOCK OR UNFRIEND ?
Suddenly , kau terperasan ada ' annoy ' yang sangat semak life kau .
Kau nak
BLOCK OR UNFRIEND ?
BLOCK OR UNFRIEND ?
BLOCK OR UNFRIEND ?
BLOCK OR UNFRIEND ?
BLOCK OR UNFRIEND ?
BLOCK OR UNFRIEND ?
BLOCK OR UNFRIEND ?
BLOCK OR UNFRIEND ?
BLOCK OR UNFRIEND ?
BLOCK OR UNFRIEND ?
BLOCK OR UNFRIEND ?
BLOCK OR UNFRIEND ?
BLOCK OR UNFRIEND ?

Kalau aku UNFRIEND ! Sebab ? If Unfriend , aku tahu yang dia masih hidup , kalau Block .
Ehmm , dah meninggal kot that person . \Hikhok/

Ya Allah , aku sangat hina di sisiMu . Aku bukan lah jenis yang pemaaf , penyabar macam certain people tu , aku seorang pendendem . Kuat dendem & kuat jeles . Aku memang respect kat sape yang boleh tahan dengan perangai aku . Kau lahh my BenTen ! *tetiba . Aku dah tengok OmbakRindu & cerita nya biasaaaaaaaaaaa je & kenapa semua cair dengan Eyron Ajis ? Aku tengok tak cayorr pun -.-

Korang , tak rasa cibei ke ayat macam ni ?
Kalau anda mandi pada pukul 12malam 31/12 , anda telah mandi selama setahun .
Kalau anda tidur pada pukul 12malam 31/12 , anda telah tidur selama setahun .
Kalau anda berak pada pukul 12malam 31/12 , anda telah berak selama setahun .
Kalau anda kentut pada pukul 12malam 31/12 , anda telah kentut selama setahun .
#OneWord : NokHorom ! 

Enjoy this , hero dia hensem . Huhh ? Prince aku lagi hensem fyi . Ehm aku bertakung tengok vid ni . Simple tapi penuh sadness . Ombak Rindu , kau kalah ! Lagi sekali aku kondem Ombak . Kesah laa , setiap orang lain pendapat & aku tak hipokrit dengan pendapat aku . I'm straight . Masalah ? 

                                

Smile , don't . Smile , don't . Smile , don't . Ahhhh rindu hang bongok ! Skype moh !

Dear readers , tolong jangan makan dalam segala entry / ayat aku . Memang aku tuju for someone . Tapi tak bermaksud aku sangat kejam nak down kan someone tu . Aku sendiri penuh dengan kelemahan & aku perlukan sokongan untuk berubah . Mungkin bukan sekarang , tapi suatu hari . Yup , aku akan berubah jugak . Doakan aku readers , dengan penuh ikhlas . Terima Kasih :') Dua Ribu Dua Belas , berbaiklah dengan semua insan . Yusry akan kawen dengan Lisa Surihani & aku akan teruskan hidup membujang . Sadis , tapi tidak mengapa . 19 tahun membujang tidak bermakna Loser , kita akan nampak suatu hari nanti , yeahh tak habis sebut suatu hari , suatu hari & aku taknak mimpi Miyyo Azman , Apit , Keba Azman or etc . Aku nak mimpi that guy only , every night & let's cheers our new year with full of happiness . #JanjiRock!

p/s : Kuku dah pendek dah susah nak korek hidung :/ Amboi ! Peluk sikit 

No comments: