Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

Hero Nazmi Faiz Mansor


GOALLLLLLLLLLLLLLL !
and thats happen when bibik lawan majikan . INDONESIA VS MALAYSIA ()

Malaysia thanks Malaysia . Syukur Alhamdulillah . Akhir kita dapat juga ibu segala pingat tuu kan . Bapak pingatnya mana ? Tahh , kawen lain kot :D hehh hehh . Act , malas nak update pasal bola nii . Sebab ? Aku dah ulas segala dalam twitter . Ce tengok timeline , semedang aku je update hahaha kot aku nak kesah ? Korang boleh buat komuniti #Tengok bola kat timeline do ! Takpayah susah cari mamak , bilik tv or others for watch it okayy . Err im pengulas bola yang bersuara spongebob ^^, hihi

Aku duduk depan sekali kat tv . Pasaipa ? Adek aku semua rendah rendah . Senang sangat aku nak tengok tv . Faham kan ? Hehe , Awal lagi Indon dah jaring goal . Time tu aku rasa macam pfttt ! *bakar meriam* Geramm do . Tapi takpe , semangat tolong semangat & lets continue the game . Then dengan kad kuning Malaysia berkeping-keping . Indon ? Satu takda do . Deme kemain main bola macam rugbi , tapi Malaysia conduct kad kuning nyee . So cool . The ball fly like a g6 , like a g6 ~ haha .

Tapi aku cam shian kat Irfan , mana tak nye berapa kali dia try nak goal , asyik terbabas :( Asal dia nak dekat , dia nak dekat , aku jerit whoaaaaaaaaaaaaaaa ! Tapi tak masuk @,@' Sokayy Irfan , ada semangat . I loike . & thanks Baddrol pass bola kat Asra and we got the goal ! Haa ! Nampak ?! Nampak ?! Goal yaww ! Yoyohooooooo <-- Aku hoorey bunyi memang tahpape hehe . Tapi tengok Indon main , memang boleh menyirap , ye dong semua pelakon sinetron , semua drama atas padang . Berlakon lebih do deme , siap ahh bibik aku kat rumah tuu *genggam gengam tangan* Then Fakri , hati kering jeww . Tenang do tenang bro , now WTF - stands for What The Fakri ! Go Malaysia Go ! 

Bila aku tengok tengok tengok , aku rasa macam semacam jee Indonesia ni . Desperate sangat nak menang ==' This mention to Bonai . Kauu baca apa Bonai ? Mantera mantera , ehh mentera mentera haha . Dia mana boleh jaring goal , kerja dia tarik jaring jeww :'D haha . Macam ni , Malaysia baca doa , Indon guna bomoh . Malaysia tawakal , Indonesial takda akal . Upss ! Cause i love Malaysia more :) Tapi tuu lerr , last-2 penalti . Weyyyyyyyyyy seram do . Aku paling taksuka penalti . And nasib baik penalti menyebelahi kita , captain Malaysia kan ^^ . Besok tengok laa , masuk surat khabar Indon cakap Thanks Meiga :D haha . To all Indonesian , jangan laa nangis-nangis , hilang ganteng mung ehh . Lek laa , bola tu bulat , bukan petak :D hahaha .

#Naik bulu roma tengok pemain kita semangat nyanyi lagu Negaraku . Ya Allah , Im proud !



I want to introduce someone , wiwiwi . Okayy hampa dah kenai .
Thats not fake page kayy . Tuu real real . Aku dah add dia time game 1st lagi , bukan semalam baru aku gelabah nak add hehe. *act aku pun gelabah nak add dia kan ? Heh heh . Dia ni hensem omei gilaa der der . Ce tengok rambut dia . Maigoddddd ! Noh Hujan weyyy ! Haha . Dia dah timbulkan fenomena kat twitter bila senang senang nama naik jadi trends . Fuhh #pemess ! Ramai cakap camni ' Nazmi tak amek Spm ! ' ' Nazmi boiprenggg aku ' ' Nazmi , jadi adek angkat aku plss' Yang takboleh belah , ' Nazmi , i jawab kan paper spm u okay . I akan jawab dengan sungguh2 ' 
#Puii ! <-- Sape geli garu ketiak sekarang ! 

Last but not least , 
Congratulations for Skuad Harimau Muda Auwmm !

3 comments:

dreaming iylia.. said...

eerrgghh!! suka NAZMI FAIZ MANSOR. haha. taksubkan dia. haha

Ain Shdn said...

ok fine ! baru kenal sape itu Nazmi Faiz yang disebut2 d twitter, agagaga

DIDIDAA said...

HAHA kann hensem cair kann ? Ehh cikbulat? Takpe2 dah tauu en skrg ^____^