Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

JOM U 2011



KARNIVAL PENGAJIAN TINGGI JOM MASUK U 2011 . DATARAN IPOH

26 . 03 . 2011


masuk perghhhhhhh sesak .
tanye ipta ipts perghhhhh sesak
isi borang bagai perghhhh sesak
tanye ptptn perghhhh sesak
usha upsi yayasan perak perghhh sesak
rebut beg pen keychain perghh sesak
nak sergah seliparjepun perghhh sesak
maen tariktarik tangan qidqid perghhh sesak
duduk ambek angin tengah padang perghh sesak
tenung muka mendap izwang perghh sesak
dok rayau cari kelibat dekyat perghhh sesak 
pekena milo tabur perghh sesak
snap snap perghh sesak
stay depan parade perghh sesak
konklusinyee sane memang perghhh sesak sesak sesak ==



 

*ini bukan aku punya , sajee gaya tayang fon orang . nak beli memang tak mampu 
lahh kan , kan kan kan lingling . untung laa untung laa ling dapat fon baru ,
lappy baru lagi , fuyooo fuyoo clevergirl memang dibelai lagak ratu kan ling , har har ,
ya ya agak jelesssss , tapi tape leii , redha do redha , 
terimakasih ilmu admax kauu dulu <3

..................................................................................

oke agak sangsi nak pilih yendo c5 yendo c5 =='
dua dua macam aww aww awwsome , tapi hati aku keras nak yendo jugak 
yendo yendo ! cos yendo ada warne orennnnnnnn whoaaa bergaya weyy
tapi macam ayah aku sembang , ' cari larr yang up siket , yang ade byk function '
errrrrrrrrrr tapi kaka nak yang yendo , sony yendo paling latest bah ==
berjamjam cikaimi promote segala bagai fon kedai die , layan kerenah 
aiman yang perghhhhh kelam , layan pendi yang perghhh entah larr .



lastt , sarung c5 jelaaaaa weyy , 
warne hitammmmmmm cissssssssssssssssss takde cover oren :'(
yendo sayang , jangan kesal yaa , hati saya paut kat nokia c5-03 sekarang :D
wahwahwahh , thankss aboh thankssssss belambak lambak lahhh <3
hoyeyyy sekarang dida tauu aboh still sayang dida kan , dida tak sala anggap
same aboh dah , sorryy perihal entry yang lepas :)
iloveyouuuuumorepa 



after jaja leret senyum kambing dapat c5 nie , pergi makan medan selara sungairokam 
ouuhhh dekat ruma qidqid , nak hantar die balek ruma act , wahhh lame gilaaa
kau jalanjalan dengan aku kan , sampai malam weyy , nasib pak kauu tade rumah ,
jyeahhhhh , bile lagi kite nak keluar sama gamaknyeee :(

....................................................................................


happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday to adi asyraf
happy birthday to youuuuuuuu
* clap clap clap *
yeahh yeahh selamat birthday mr.david !
sorryy aku wish agak 'cepat'
apeape punn selamat ber-18 & ber-guardian


p/s : 1st entry aku yang kaya dengan link orang <-- sila bangga sape yang terkena link 
saje nak iklan kome kan har har bye

4 comments:

Anonymous said...

ouh.. terima kasih wahai SAHABAT! :) aku akan rndu keluar jejalan dekat GM ngan kau! firts time masuk tingkat atas dengan KAU! :) hhoooyyeeii! aku akan miss kau diddid! =='

DIDIDAA said...

har har , ya ya ya , will miss qidqid jugak leii <3

ADAMOYU said...

weyh.. malu duhh ak.. haha.. kau tayang besar2 lak muka ak tu.. haha..

btw, thanx tajima :D
luv u.. wahaha :D

DIDIDAA said...

nak aku form kauu lagi besauuu ke adi ? har har , wc :D