Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

Vans Uptown berkualiti tinggi


Saat itu, sedang aku menaip entry ini, apa yang ku taip menjadi benar. Tupp! Pintu bilikku tertutup. Tupp! Air di bilik air mulai deras mengalir. Tupp! Pintu bilikku diketuk kuat. Tupp! Lampu terpadam. Tupp! Tupp! *seram sejuk* Lantas ku menaip "Chicken Mcdeluxe satu set!"..... Hey Chicken Mcdeluxe! Chicken Mcdeluxe hey! Ahh dejavu please

Hii, Assalamualaikum semua. Mak saya sedang tidur, aboh saya pun, adik adik saya pun. Eh? Kesah? K tersebut satu kisah zaman dahulu kala, ada seorang jejaka yang berjalan memakai kasut. Maksud saya kasut Vans, warna biru, masih panassssssssss bought from Uptown. Uptown. Uptown. Kbye haha. Vans dia gagah, gagah seperti kaki si pemakai yang sanggup berjalan berjam-jam dalam mall tanpa henti. Bila ditanya penat ke? *Senyum* *geleng kepala* *ketuk ketuk paha* Ohh kamu bilang kamu tak penat tapi mu looks like "Wey bila nak berhenti ni wey? Lutut wa dah seret seret ni wey." Haha-

Hi. Besides me is Natra baby. She's my gay partner. *awkward*

Baca tweet yang atas. Yang bawah sila tutup mata. Itu tweet lama. Oh Natra baby, dah setahun berbulan bulan tak berjumpa, maaf akan nafkah yang telah diabaikan, maaf kerana tidak lagi berkasih, maaf kerana honeymoon kita pada hari itu dihadiri oleh jejaka Vans Uptown. Oh maaf seribu kali maaf Natra si spek atas kepala. Upss!

Gambar berlatarkan kedai Kodak tu diambil time kami menunggu tu laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mamat sorang tu laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Dah aku dah nampak dia, dia boleh masuk Mekdi balik and that's time like seriously aku cakap "Hey! Comel bodo kau buat macamtu! Serius comel!" Bila Natra tanya "Tu ke dia? Weh kesian dia, malu." Aku? Gelak. K Gelak. Gelak. Dan bila toleh dia dah ada... Oh ok ok *bunyi cengkerik* Haha aku dah taktau nak buat apa tu yang tegur hi, then tanya "Ni Aizat eh?" Haha aku tanya kawan hang dulu weyy. Aku tak tanya hang pun *tunjuk lidah* haha. Then gerak BB Plaza, Sungei Wang, TS semua blablabla. Oh you, you update twitter bunyi jantung dup dap dup dap kan, *k comel* sebenarnya jantung berbunyi rab, rab, rab yang bermaksud Tuhan dalam bahasa Arab. K *sebarkan*

Dear God the only thing I ask
of you is to hold her when I'm not around,
when I'm much too far away.
We all need that person who can be true to you da da da da
Celita tak habis lagi mau nyanyi. Ngajak karok segan -_____-' Uhh.

Kami sebagai pelancong di-lead oleh ayah pin yang tak berapa nak betul lead-nya. Eh, eskalator sana lah. Eh, tingkat atas lah. Eh, bukan kat sini lah. Eh, kat sana KOTTT. Ya Allah, asal melawak sangat mu ni? Yang Aizat dah mengeluh banyak kali dah. "Alaa, Jat tu mengada je tu." <-- Jimoo yang cakap. Aku tak salah *angkat tangan* haha. Take a look at his Iphone wuu wuu *jakun* Adek Jimo comel okay. Adek, bukan abang. And sorry for keterlanjuran bahasa aku semasa berkata-kata. Mesti kawan kau cakap huish kawan Jim ni mencarut tak sudah. Oh hangpa, wa tak seteruk tu. *geleng kepala* Haha. Maaf okay, wa tau lu tak kesah diluar,  tapi dalam hati mesti membara kan? Siap nak berotan-rotan lagi. Uhh takutnyeww itewww. K gedik. 


WEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! *tak cukup nafas*
Wa takde gambar sama dengan dia, wa ada rasa segan nak bergambar dengan dia. Tapi wa takde rasa segan nak copy gambar dia dari fb. You, you, wa mintak maaf. Wa tak sengajanye-i pun adoi terr berr. Hee. By the way, that day is our 1st meet okay. 1st meet. We start contact at BBm. His name is Dzahier Hazim. Call him Jimoo/Bangjim. Eh, only me can call him like that, yang lain-lain panggil dia Jim okay. Ho ho ho. He done finish his Umrah on 22May2012, Haji Hazim *big smile* He studied Dip Medical Lab at Sime Darby College <-- wa dah tak typo COLLAGE dah haha. Dia penyelaras #TeamForeverTypo di Twitter dan pemain posisi 'simpanan' dalam futsal. Eh? *jangan rotan jangan* Haha lastly, thank you for that day, 2June. Thanks Jimoo, Aizat, Ganu, Natra and my bro cause cheers my day. Me hope we can meet again one day, next saturday ke, next week ke, next month ke, next year ke. OhMyEnglish! "Didoo, pindah la Selangor. Eh?" Hahahahahahahaha Jimoo buat lawak yang tak berapa nak lawak. 

Oh sebelum itu, that day hari Sabtu. Aku dah skip 2 episod Doraemon pada hari tu. Tapi takpe, berbaloi bila aku dapat saksikan adegan rockstar (Natra) dan bodyguard-nya (adek aku) berjinak dengan monorel sana. Saat itu, turun tangga dan mereka terus masuk train belah kiri yang menuju Kg Baru, KLCC semua. Nasib aku masih noob berdiri di tangga dan jerit "Wehhh!" *tangan tunjuk train belah kanan* Rockstar dalam train tu dah mula mengelabah tek nak keluar tapi ting ting ting *pintu tutup* Yang bodyguard rockstar tu pulak boleh buat muka blur je tengok si Rockstar, Ya Allah lucu do hangpa. Serius wa tak kesian langsung, wa cuma ketawa dekah dekah dalam hati. Sementara tunggu deme patah balik tu, iDuduk iKetawa. Bila deme turun wa tengok muka Natra baby wa dah peluh habis cayor mekap. Alahai *hulur tisu* *gelak tak henti lagi ni* Masuk train tuju Dang Wangi, sampai ke Dang Wangi tu jugak kami tak henti gelak *acts like orang keliling semua labang belaka* haha. Natra cakap, dia malu sebab dalam train ke Kg. Baru tu semua orang pandang mereka macam "KAH KAH KAH BUDAK SALAH TRAIN DO!" Kalau aku kat tempat hang, k *masuk muka dalam kelambu* haha. Natra, wa dah tunai permintaan lu masuk tragedi ni dalam blog, so Magnum wa manoooooo? Manoooooooooooo?

p/s: Wa dah tukar lagu blog. JIMO YANG SURUH. Jimoo yang comel tu suruh *tangan di bahu, mulut muntah deras* Haha. Better lagu ni dari lagu Skrillex kan Jimoo? Tonight, We are young, So let's set the world on fire, We can burn brighter than the sun~

Rasa dah cukup lebor dah story ni. Okay Jimo? Nak I panjangkan lagi? *next meet k* Haha 
Kbye. Salam Uptown.

4 comments:

Ana Farhana said...

haiiiii.. blogwalking here :)) have a nice day ya !

Farhanana said...

Gia lu dida ! bangjim? hahaha, good :)

Jap, hmm lagu belog dia ! walawehhh :)))

DIDIDAA said...

Aku ingat Ana Farhana tu kau Fanoo! K silap org. Haha. Ohye, bangjim :) Best kan kan lagu! Yeah.

Farhanana said...

sampai hati dido tak kenal aku, hmmm :( tak ap laaa.. shoubox kau mne? mane? bang jim o bang jim,, hahaha :))