Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

Something happen for a certain reason



Aku tak suka didesak jangan sekali . muktamad . aku taksuka
Aku tak suka dipijak jangan sekali . muktamad . aku taksuka
Aku tak suka ditengking jangan sekali . muktamad . aku taksuka
Aku tak suka dipermainkan jangan sekali . muktamad . aku taksuka
Aku tak suka ditikam jangan sekali . muktamad . aku taksuka 
Aku tak suka , aku tak suka , aku tak suka
Aku manusia biasa dan normal
punya perasaan dan ..........



Dida ? Bear ? Ehh tak anak patung ? Maigodddddddddddd ! Mimpi apa  hang dida ?
But sokay , Kaka Yuslizar , thanks Qiqi ni . *Even aku taksuka nama Qiqi =='
 Nama dia Momopo okayy kak . Haha suka punya hati , will takecare of it laa kak , jan risauu . 
Atoto sayang sayang qiqi *debik bontot , dushh dushh ! 
Ehh kakyus nampak ? Gluppp *telan air liur xoxo




And at cafe to night , we have tahlil together cause bini wa belanja woo ! Belanja laa sangat #Purr
Kak Iko , Saro , Niso , Fanno , and lovely wife Yano *fake wife weh fake . Nanti ke laut pulak fikir nye ==' Haha . Malam tuu , last dinner for us together with Kak Iko , she sobbsobbs :'( Ok watlek
Dia dah habis final , so boleh belah dari kolej awal , tak macam mike , paper deret tunggu nun.Ciss !
Yess , last day to meet Aspa . Wuwuwu Aspa do aspa dah takdo :/ Takboley same-2 bahan die dah . Hehehe & Abg Napi , goodluck for your journey later and hopefully hang taklupa kakak kita tuu . Ingat tuu Napi ! Hoyy , hang dengar tak ?! Hoyyyyyy ! Haha ok dah




Tatoo nie , ehh tak tak , pembetulan inai . Aku bawak balik kampung tangan rope ni .
And I thinks u know whats my kazen and aunts said to me right ? Alaa makcik aku yang tuan rumah kenduri dulu . Perghh lazer kemain . Kot aku nak kesah ? Haha watlek watpis yaww . 


P/s: #Tips repeat sem Diri atas meja then menari , menyanyi cakap WIGGLE, WIGGLE , WIGGLE , WIGGLE , WIGGLE , confirm kena halauu (Y)

No comments: