Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

Raja Sekina Segawa Selena Gomez


Ehem ehem . Yesterday im on my twitter for about 12.30a.m after watching movie at my lappy .
 Perghh 3 movies babe that i and my roomates ' khatam' after having bubuq ayam at cafe . Al-Hijab , Libas and Setan Budeg . Ta tahan time Setan Budeg en , lompat atas katil ehh dekfana after off lampu ? Hahaha . Thats not include movie yang kite tengok time petang kan ? Hanna Montana woowoo . Okayy thanks senior zain for all the movies Hehe

Tettttttttttttttttt ! Back to topic peh-lishh . Yaww lets talks bout ego yaww 
I got idea to talk bout this after i found tweet from tah mana punya twitterboy tah haha . & i tots that he said dalam nada serius *serius laa sangat . bak muka tengok . hehh hehh




1st , I hope all of youu didn't mind and open to understand every single that i wrote here.Can youu ? Ofcouse can yaww . Yeahh I know ^^,

Semua orang ada ego . Kau ada . Dia ada . Aku pun ada . Kenapa kita ada ego ? Kenapa perlu ada ego ?  Untuk apa natang ego tuu ? Aku mmg taktau . Apahal diam ? Bagi aku jawapan . Aku memang lame jawapan .

Bila dengan kau , tembok ego aku naik tinggi . Tinggi sangat sampai kau yang tinggi tuu pun tak sampai . Namun tembok aku tidak dibina dengan batu bata mahal , batu kerikil or marmar ia hanya sekadar ranting kayu yang menuggu masa untuk rebah . Bila rebah , aku tak sempat nak kutip , aku tinggal bersepah begitu sahaja , lalu hilang menjadi debu-debu yang mustahil untuk aku cantum dan bina semula tembok itu . Lemah sungguh kan ?

Aku tidak pernah sedar aku sebenarnya jurutera yang membina tembok serapuh itu . Aku pereka. Senyum sinis. Tidak pernah aku cuba buka mata untuk sedar yang aku punca segala .  Aku ego ? Benar aku ego ? Ya , aku ego . mungkin

And youu boy , dah dapat jawapan for your tweets right ? Belum ? Memang belum , aku tahuu . Tapi aku nak minta maaf andai aku banyak buat hangin kau naik . Tah ape hangin kau sekarang , aku pun taktaw . Tapi aku ambil masa itu untuk pusing belakang sebentar . Tengok apa yang silap . Bila pusing depan rancangan strategi untuk baiki . Harap pulih . Fikir apa yang aku buat sehingga menimbulkan kemarahan orang . Wajar atau tidak tindakan aku itu ? Relevan atau tidak ? Matang atau tidak ? Keterlaluan atau tidak ? Aku selalu jadi raja ego dalam diam . Maaf

#Ehh Superman dia 

1 comment:

cheXra said...

bruno mars <3 , hehe , semak menyemak lak . kuikui