Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

Mari mari ikan ikan



Brahhhhh ! Satu satu , dida sayang emak .
Dua dua , emak sayang dida .
Tiga tiga , sayang sama sama .
Satu dua tiga , sayang selamanya ^^
*Ok jangkit filem Flat 3A woooooo seram tak hingat eee eee

Entry nii kan , ehmm 
Weyy im awkward do kat Melaka , kat kolej tuu . Apahal ? Ehmm
When she didn't there with me :'( Take note , when she ok ! she ! not him ! Ehmm
Act aku taratauu ape salah aku , tiba-2 cam ehmm
Okayy , sebenarnya fikiran aku tengah serabut kabut macam sabut kelapa sekarang ni.
Bestfriend aku macam endah tak endah kat aku . Aku rasa myb aku tauu punca nye , 
Tapi tah betul ke dak , aku pun taktauu . Biar aku sorang jelaa yang tauu apehal punca kami .
But seriously , aku cam takut nak borak dengan hang sekarang , even nak tegur punn aku takut choo ! Babe , if dulu . kite balek sama , bas sama , bas rosak bas tinggal semua sama-2 ,
Aku stay rumah kauu , mak kauu baik sangat mcm-2 bagi kat aku , abg kau adek kau ayah kau semua layan aku baik . baik sangat sampai akuu segan tahu ?
And sekarang semua lain do , tah dia marah , merajuk or dendam kat aku , aku pun tahh ahh 
Dah berape hari tak tegur aku , ada laa dalam 2minggu mybe . Since balik dari kenduri kat Kajang haritu . Bila dia senyap , aku rasa macam lain , i miss her voice , gelagat dia , lepas tuu suka kacau aku buat kerja , evrything kitorang buat sama until aku kena pindah blok awal sem lepas . Nak pergi memana mesti dengan dia , lunch dinner outing semua sama . Aisehmenn , okeyy aku mmg nak pujuk dia pun , mmg tengah fikir how nak pujuk dia , aku takut kang pujuk pujuk dia tak layan pulak . Sekarang ni aku dah buntu mcm mana nak pujuk dia , tak tahu nak guna taktik apa , paling yang berkesan sekali , seriously . Aku tersangat taktahu . Sbb selalunya kitorang gado pun , gado cam manja manja je . Hihi XD . Seriously aku nak berbaik dengan dia balik , dulu kitorang selalu study sesama , apa apa hal dalam study , kitorang solvekan sesama lagi time ada 'boy admire' dia tuu . Pandai ohh mengajar kami . Lagi berapa hari nak Final , aku mcm terfikir , sampai bila benda nii nak berakhir , aku nak berjaya dengan dia . Haihh , seriously aku sangat susah hati sekarang . Jangan senyum dengan akuuuuu ! Eshh !

Aku harap korang boleh bagi tips how nak berbaik dengan bestfriend sendiri . TQ :)


I'm selfishhhhhhh !! So whatt ?!!

Member aku cakap , aku nii jenis selfish . Sombong tak hingat bile dah up . Cepat lupa daratan tahuu ?
Tak reti nak ingat member-2 lama yang banyak tolong time susah , ingat deme time nak mintak tolong jee , time senang , haremmmmmmmmmmm tegur ! So , kat sini aku nak betulkan , myb yee sometime aku cam lupa sikit , tapi lumrah kehidupan manusia mana tak buat silap , kadang aku cam busy *ehem perkataan busy sensitif yedak . Ermm Im sorry if benda nii aku  buat kat korang secara tak sengaja , tak pernah terniat kot . Seriusssssss aku bukan jenis kawan lupa kawan . Aku sayang hangpa semua do :'( 


P/s : jika aku mati esok hari ,
benarkan rohku menjajah setiap mimpi orang yang aku sayang ,
dan cakap padanya di dalam mimpi bahawa aku pergi kerana aku sayang mereka :')

No comments: