Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

Apa maksud ' The Rock Is Cooking '



Acane nii ? acane nii ?
Okayy ada yang cabar aku buat acc Twitter , sebut pandai pandai adek-2 ,
TWITTERRRRRRRRRRR haha sexy bunyi nyewww auwmm ! 

Ingat lagi tak first time kita ada acc Myspace ? haha . If im not mistaken , I had Myspace acc when i was 14 . So lame ahh . Kalau tak salah laa , lupa dah pun. Ohh and Facebook account when i was 15 or 16 ? I dunno. but tengok sekarang ? Budak darjah 4 dah ada Fb ? Sedihh ohh ! Dulu manada macam ni ? Darjah 4 baru nak belajaq pakai komputer nye jee pun ! Main lukis rumah kat paint , main game Mario . Noob gilaa . Darjah 5 baru layan pokemon digimon ! Masa tu nak edit apa apa pakai paint jeww ? Gila budak sekarang pakai picnik , photoscape , photoshop , kemain hebakk lagi . Dan sekarang kita sedar bahawa kita sangat kuno pada 2 atau 3 tahun lepas. Eshh ! Tak lama satgi budak tadika dah ada facebook ? Ohh lupa nak mention. Masa darjah 5 aku pakai phone tiga tiga sekupang .
 Kome ? haha -___-'

After a long conversation with pencabar ituu !
HEYY guess what ! I have twitter account der der ! 
HAHAHAHAHA ? HAHA ? HA ?
Ok fine . Pelik . Orang dah bezaman layan twitter hang baru nak ada ? SEDEYY ! Memeyy arr.
Nak buat acane. Saya lambat up. Bukan seperti kome. Sangat HOT mengalah kan segala bara api yang ada pada arang di atas kepala shisha ==' Mana mai tah ayat nii .

So itu jee laa yang nak disampaikan ^^
Here's my twitter . Please follow me if you have twitter 
*ofcourse they do dida !
sobs T_T Follow lahh ok ? & i'll follow you back . 


Ehh haa nii yesterday stalk-walking , & i found some post of someone nii
Sebut pasai aku hohoho sangat pemes ! Eeee okfaham hangpa geli har har :D
Okayy dua entry duhh dia buat pasal aku and aku boleh tak perasan ? Hahh ? 




Haha gilaaa Pek ! Hang balek Grece hang laa Pek ! Haha
Paper Bm amacam ? Ada best bro ? Jangan sampai parents kena mai schll lagi laa 
kan haha \Hikhok/ byeeee


P/s : Dia lawa , bergaya & cool . 
        Kalau lahh aku dapat kahwin dengan dia . 
        Tapi aku sedar yang aku tak boleh kahwin 
        dengan diri sendiri HAHAHA tak-lawak-okbai-

No comments: