Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

Aku Bukan Tomboi

THIS ENTRY ONLY FOR MAS AMIRA YAYY YAYY !
*Aku buat warna Hijau sebab aku tauu kau suka Hijau 


Baby Mas , semalam otp dengan kauu Maigoddddddddd ! Sumpah rindu habis . I feels like a g6 like a g6 haha . Angkat jee phone terus dengar bunyi bising . What the Yellow hahh ?! ' Bunyi kipas , bunyi kipas . Aku panas laa did , sini katil 2 tingkat ' Haha jauh laa sikit dari kipas suara kauu dah macam monster yaww . Hehh , Do ! Lama gila nak dapat num phone kauu kan ? Sampai aku tulis status ' Mas , sembang tak lupa aku. Now i'm miss you badly :'( Sampai hati kauu kan ? ' See . If aku tak tulis status tuu , ada kauu nak tegur ? Ohh ya , mybe sana kauu busy , dah sem2 kan . Dekan lagi tuuu . Ohh krem , lagi sorang member aku yang Dekan -.- Congratulation dear , i know you can . Thats why aku terus tanya pointer kauu , miss Dekan^^

Then your turns to ask my result . Hehh aku baru start cuti do . Baru habis final , memey tak laa nak ada result sekarang . Kauu gelak kuat kuat hamboih kemain ==' & ask for my killers subject - Account - Helloww ! Dah tauu aku taksuka acc kan , lagi nak tanya . Hang tengok acane aku lari dari class acc dulu time sekolah menengah . Sanggup masuk class bawah asal takde account but lastly im still mendap with that subject . Huhh im believe in karma maybe haha :D

Wehh , terkejut tak terkejut tak bila aku terus tanya hang blok mana , Dahlia ? Hehh hehh , mana aku tauu kau takpayah kesah because im a stalker . Stalker yang sangap tak hingat hik hok . Ok whats so ever , kan ke sana ramai member , boleh kata budak rps major masuk situ kan kan ? Untung laa ramai geng Perak sana. Balik bawak rombongan Cik Kiah . Aku Melaka solo balik , pandai laa dikari dah besaq panjang yedak ? Then , sape roomate kauu ape ehh nama ? Yang Terolak jugak tuu. Eshh ! Jaga Mas ni elok elok baik baik . Dia adek aku . Adek bongsu sayang aku :/ Mas , remember our siblings ? Along Pipah baru lepas Plkn , Angah Ekin Uitm Seri Iskandar , Andak Dida Kolej Mara Melaka & youu Baby Mas , Uitm Arau . You know what ? I miss you all sangat . sangat sangat ! *bergenang*

Damm damm , ungkit pasal birthday kauu yang aku tak wish tuu . Hehehe memang aku sengaja taknak wish . Sebab aku teringat dulu , time kita celebrate birthday kauu kat hostel . Macam mana kauu kena telur dulu , tepung , air , belon . Best yaww ? Kauu jarang join kitorang buat prank birthday kat batch kita kan ? Then sekali kauu kena ! Nahh tempek ! Haah , aku yang plan semua , dengan along batch-2 kita . After makan Kfc parents kauu bawak , kauu kena kat court kan . Time tuu , semua junior tengok do . Haha kak Mass ! kak Mass ! Aku rakam time kauu kena tuu weyy sampai aku terjatuh licin pijak telur . Vid tuu ada lagi do , aku simpan , kenangan kita se-rps kan ? Aku teringat semua tuu , buat aku sedih . Sebab tak dapat nak celebrate dengan kauu dah for 2011 . But im still remember your birthday fyi , 14Nov aku tak lupa :/

Do ! Aku nak tidur sebelah kauu lagi . Nak A1 macam dulu . Rindu nak borak tiap malam story probs aku. Probs aku dengan family , Hanis Munirah , mamat tuuuu , study , berat badan aku nii haa . Ehm , sekarang kauu jauh . Kauu Utara aku Selatan . Aku sini banyak probs , aku simpan pendam je wey , aku bajet cam aku kental habis kat sini . Tapi trully im weak dear , im need youu :'( Apa pun kita still bff cam dulu kan ? Kauu banyak tolong aku , malam besok nye nak jawab Sejarah kauu share note dengan aku . Kauu selalu teman aku stay up malam-2 dengan lampu pelita aku tuu kan ? Sampai kauu tertidur-2 nganguk & lastly aku tauu , aku yang kena kemas buku atas katil kauu semua :) Bila aku kena panggil dengan *Taxi sebab fly , kauu backup . Bila *Taxi rampas Patrick aku , kauu cover . Bila aku punya phone kena hambek kauu nasihat aku hadoihhh -.-' Kauu tak pernah gelak kan aku pun kan ? Kauu selalu support aku & sometimes aku rasa macam kau kakak & aku adek .

Weyy , penat baca ? Alaa aku ada berperengan perengan lagi ni . Acane ? Haha . Ok act aku rindu kau sangat . Sampai rasa nak study dengan kauu sana . Ehh perlu ke aku pi Arau ? Hehh *senyum sinis* Aku nak kauu ajar aku acc do . Aku takda basic , sini takde pun subject lukis lukis . Aku nak conteng mana do . Ada account 'drawing' . Tapi bukan for lukis punn weyy ? Ate acane ni acane . Haha dah kauu pergi belajar marketing bagai , aku sini sem2 dah ada statistic hikhok . Study hard to being like you . Perghh Dekan ! Aku teringin & Insyallah i will have it . Lecturers , bagi markah kasihan banyak-2 tolong . Hee

p/s : Aku dah habis JPAM for 1 sem . Kauu ? HEHEHE .

No comments: