Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

Cak amai amai



Hihi Report Business dah shiapppppppppppppppppp ! Habis satu kerja ohh hee
*Eleh habeh terer le tuww -..- 
Terer laaa ! Aku bukan copy paste budak lain punyaa report yedak ?!
Okayy memang cool gilaa laa kan , muka tembok cina mana tahh kan

Dida , dah siap report ?
Dahhhhhhhhh , asal 
Dah siapp ? Semuaa ? Betull ? *Muka telan air liurr O.o
Yelerrr , apahal
Kauu sama dengan aku kan ? Marketing kan ?
Haah
Boleh tak kauu copy dalam pendrive aku nanti ? *kunyah2 chewing gum 

Aku bukan selalu nak bukak aib orang , tapi entahh ah , maybe deme sendiri bukak pekung di dada .
Hamboi kemain peribahasa nye nye . Okayy aku penat buat assigment sengkang mata tengah pagi , hang senang jee just cakap 'copy' terus siappppppp ! Then markah report hang tuu lagi boom dari aku , Walawehh delicious nye , suke letuww xD
Apee ? Shukee ? Sheronok ? Gembiraa ? *sleng KL Gengster haha
Fyi , aku dah malass layan sikap hangpa yang ehmmtah laa -..- Aku tak suka do !!
If semua subject hang buat macam ni , memang ke syurga laa result hang kann :)
Penat do , penat . Penat aku hang tak pernah fikir . Dari start bisnes , dari buat proposal , sampai ke habis bisnes , sampai ke buat report hang bikin hanjing kat aku . Ehh , ok kasar sorry
Weyyyy , aku sampai tengah pagi msj member tanya maksud itu ini , nak buat macam ni boley tidak *kann awak kan ? okthanks tolong . Btw , kaw hadooooo ? Phone tuu memang dah karma untuk msj jiwang sama gelprenggg jeww . Kat gelpreng nak borak love sayang muahmuah jeww , mana nak tanya pasal study yedak ? Kakaka ok hang tak loserr xD Puii

Ehh awak , dengar laa ni . Tadi kan saya kan hehehe , ok takde hape bai
Ok nak ckp nii , tadi kan , mamat yang atas nii mintak copy lagi , tapi mcm awak pesan ,
mcm dekya pesan dekfana pesan , ' Hang bagi , hang naya ! ' Finally , dengan berani hihihi aku cakap
TakBolehhhhhhh ! Fuyoo kental laa dida , then die keras jugak nak mintak woooo , perghh tak boleh jadi nii , dengan semalam aku dah kena tocer blabla dengan awak , memang semangat ahh nak lawan kan ?! haha Ok memang berbalah-balah bahasa aku dengan dia , nak sangat kan , sedar sikit hang tuu CEO project , aku nii design manager jee . Aku bawahh weyy ! Hang pangkat atas , memang mintak buntot laa nak copy employees lain punya worksheet , *habis keluar dahh bahasa bisnes diaa haha . 
Ehmm yelaa mybe dulu aku schll semua perempuan , manada laki . Aku nampak macam cool watlek jee depan laki , sembang borak gelak huha sama , tapi hati aku fuhh fuhh peluh ok ! Nak cakap aku takut ? Mungkin , tapi after nii tak laa . Serius tak ! Memang tak laa nak nampak aku lemah depan kome wahai kaum Adam , sekali dah meng-anjing aku , enoughh ya ! Cukup sekali ! 
Ini amaran bukan gurauan ! Lawak ?? Ade nampak aku gelak ? Ade ?  
#Satu jee aku pesan , if nak seribu daya , if taknak copy paste pun moleyy xD haha poodahh citt !

P/s : Sorry laa semenjak dua nii entry aku semua pasal hangin mencarut-2 , nak buat gimana nasib kan . Kome tak gemar ? Boleh click close dengan segera Amin



Ok nak promote shebentar 
Ada siapa siapa mahu order mug - Rm7 jewwwwwwwww ok bahaseww rempitww gileww euww
Tapi bahasa rempit nii kadang-kadang ada betulnya juga , ' Awak tak perasan saya sebab awak perasan awak Hensem ' haha Ok lari topik --'
Design boleh mintak ape yang kome nak , its not limited ( bebas laa )
This pict , Ayie punyaa *thanks for order . Nanti habeh final aku balek Perak aku kasi ehh
Assalamualaikum 

No comments: