Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

Hye saya HANG DIEDA

Melaka Bandaraya Bersejarah -
New life laa aku kat negeri orang , fuyoo melaka -maju 2010 ok
Apa ? Melaka buat muka eksited dekat aku hoyy ! kome ada ? haha
Perak Darul Ridzuan , jangan sedih-2 , dida tak curang ok , dida sayang Perak tuat- tuat eh
Atoto , whatt- thee- frogg  punya bahasa !
Okay , seriously mesti rindu gila-gilaa homesick kat Perak sayang :(
3tahun je ok , 3tahun tak-lama mana laa , dida kan kuat , kental okayy ? *jadah ape pujok
diri sendiri -.-

Mak abah , loveyou loveyou loveyou
Hari-2 call kaka taw , nanti kaka nangis karang ! haa haa , baik mak call kaka cepat ==
Ok gedik tak sedar dah 18-
Selasa start orientasi -busy laa manjang , lappy handphone memang mimpi laa aku nak sentuh
So ke tepi - ke tepi facebook , belog , tumblr , samsung , nokia  
Cukup seminggu kita dating balek yee , bobai


' baba , nak putin :/ ' *sleng adek sedara aku , adingky muahaha


- BESOK ORIENTASI  , jangan yang bukan-2 suda . goodnight -
#salam melaka 

1 comment:

Aleen Aiden said...

selamat berorientasi!hakak senior,sila buli die laju2!heee :P