Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

aku nak pakwe


#Ignore title aku -.-
Dulu lagi aku suka sepah wey . suka sepah-pah-pah . dah , hangpa jangan buat muka kerut err -.-
Sepah ni baik punya , haaaaaaaaaaaa manis-nya kurma ini , haha okmerepek . lawak sepah five star
kot , mak aku siap ketuk ketuk sofa gelak ngekek pecah perut tengok sepah buat lawak .
Ape ? kome tak gelak ? nampak sangat bohong-nye nye // Aku wall semua orang yang online malam
tu pasal sepah , even aku tak-kenal kome , nasib laa sape suruh online time tu , kakaka


Kenapa ramai sokong jozan ? ok peduli -..-
Ramai sembang sepah tak patut jadi juara . how dare kome cakap kat sepah macam tu ? robek hati aku
taww sobsob *tangan kesat ayak mata . okover . heyy , ce kome bayang , bukan senang nak buat lawak
diri atas pentas nak kasi semua gelak . sekali penonton sikit takde sense gelak haa macam mane ?
Reti segan kan ? ni sepah laa , lawak hot punya , bukan lari tempo macam amir . upss *im sorry haha

................................................................................


salam SEPAH , salam satu malaysia

No comments: