Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

rumah terbakar panggil bomba


abu: wei wei wei ali
ali: ha ha ha abu
abu: ni ni ni ali
ali: apa apa apa abu
abu: kami kami kami ali
ali: ckp elok elok la wei
p/s : aku tiru anwar hadi , takde kaitan , kdiam


1 . saya : awak , nanti dah kawen saya buat pelan rumah kita besar-2 ye
2 . awak : buat laa , nanti saya tanggung semua kos buat rumah tu kay , nanti buat bilek banyak-2 taw .
               nanti mak mertua awak boley tido sana jugak
3. saya : ok ! saya buat bilek kite paling besar persegi nyee eh . siap ada tingkap tinted lagi , habis
             mewah kan awak ? haha
4. awak : bilek anak-2 kene jauh dari kite tauu . nanti dorang bising gado2 la , macam-2 la , susah saya
              nak buat kerja syarikat
5. saya : nanti saya buat pondok tepi rumah kasi anak-2 main sana ye , tak kacau awak buat kerja
6. awak : saya nak bilek anak-2 banyak tingkap , saya taknak kasi deme guna aircond , tak baek
              untuk kesihatan kan
7. saya : ohh okayy , lagi lagi ?
8. awak : saya nak ada swimming pool , boleh kita gelongsor sama-2 kan awak kan , upss
9. saya : errr ? haha nanti saya nak buat serombong asap boleyy ? baru style omputeh gituu kan awak ,
            baru style justin bieber ngan hana tajima kannnnnn ? haha
10. awak : errr ? haha saya nak satu port *garaj ekslusif yang boleyy park  ferrari oren saya tuu taw
11. saya : saya nak buat ruang dapur cool macam masterchef australia , senang saya nak masak nanti
12. awak : masak ? kite kan ada bibik , hehe . nanti awak buat rumah kita tinggi-2 , tingkat-2 tauu . tiap
               tingkat buat balkoni panjang-2 kat luar , nanti suruh bibik sediakan hi-tea kat sana , heee
13. saya : nanti saya buat satu tangga tinggi kat luar sambung dengan balkoni tu . baru syok nak polis
              entri dengan anak-2 kan
14. awak : then buat satu stor kecik kat atas , boleyy kite hide and seek dengan anak-2 ehh
15. saya : okayy , nanti pintu utama saya nak buat punch card foe sape nak masuk . baru looks rumah
              5bintang kan ? haha
16. awak : then pastikan SETIAP PART dalam rumah ada selit toilet taww , nanti takyah susah kita nak
               cop-2 'after' toilet
17. saya : err harus ke setiap part ? =='


HOHOHO : DIPLOMA SENI BINA
POLITEKNIK SULTAN IDRIS SHAH (PSIS) , JULAI 2011
p/s ; yelaa aku lewat gila form aku dapat poli kan , syukur alhamdulillah rezeki

ahaa , nie lakaran rumah masa depan saya dengan 'awak' hehe

sila rujuk nombor bagi part-2 dalam lakaran retis aku ni ? diulang , lakaran retissssssss akuuu !
*mata ke atas , tangan korek hidung haha . okayy num15 ada kat setiap part , plss take note ya , 
setiap part . yelaa if aku nak tulih semua part dengan num15 , mmg wawasan 2020 la kan , err -.-
 ohhh agak-2 pelan rumah ni boleyy buat aku dapat dekan kannnnnnnn ? 
*aku dengar kome ngutok aku ==' haha , poli takde dekan la weyy , die ade 
anugerah ape tah senior psis ni sembang dengan aku dulu haha  , kayy ape punn aku taww
aku ada ferrari oren kihkihkih ksorry over riak , bai


11 comments:

J.Syazwana said...

wah tahniah tahniah.
saya civil engineering.
boleh lah kite berkerjasama nanti kan
*wink :P

Syaby said...

fuyooo. congrats. engineer ah pasni weh . :)

DIDIDAA said...

syazwana : ouhh thankss , nanti kita keje satu bangunan yeahh :D haha

DIDIDAA said...

syab : bukan engineer , arkitek lahh ==' btw terimasssss :)

DIDIDAA said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

tahniah! :)

Abu Bagi said...

ni ni ni ali

DIDIDAA said...

ouhhh thankss queen f ^^

DIDIDAA said...

haha abu , ada nama abu :D

scya lollita said...

wahhh jeles gilaaaaaaaa . nk jugak !

DIDIDAA said...

nak jugak ? ape ape ? rumahh ? haha