Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

hari ni 15.05.2011 . goodmornin :)



antara respon merekamereka :

mira h : hari APAKAH ? haha
lingling : ak bwu bgn nak g smyang . chop , pe kaitan nye ? jenoh ak pk
mira ad : goodmorning . hari ni first time kau ucap kat aku :)
yunyun : jadi ? hakuh tak paham .
lono : morning dida
hammat : yelah , morning , subuh tdi smyg x ? haha
effah : morning (: knape ngn arinie ?
ain guftan : mornink dieda :) ade ape ngn 15.5 eaaaa ?
amal : kau sihat ke tk ?
sawi : kenapa 15.5 ?
syai : knape dgn 15mei ? haha
nell : ape mimpi ang ?
syaher : bufday i 16mei , bukan 15mei
daey : knape ngan 15mei ? kaw exsited nak sekolah besok ?
zaman : morning . sory late . tadi cas fon
mimi : knape dgn 15.5 ?
wan : ko nak aq buat ape dgn 15.5 ni ?
damia : np ngn ary nie ? epy bfday sygg ! wakaka !
tiqah : selamat pagi , haha mesti kau tengah bosan kan kan ?
capit : pagiselamat , npe ngn 15mei diddid?
nabil : knpe ngn 15.5 dieda ?
pipot : morning thanks . aku tengah siap2 nak plkn ni , k bye andak


fineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee , niat aku baek nak kejot kome subuh okayy , HAHA
saje buat gaya dengan tarikh 15mei tu , harhar upssssssssss
im sorry -.- *amir maharajalawak fak


 entah ape idea die ni nak tiru gaya aku pekena orang KONON ,
then tak pasal dapat ' bala ' kembali ,
KAH KAH KAH jelaa aku tuju kat kaw ,
laen kali tiruuu saya lagi <3

2 comments:

Anonymous said...

haha. hampeh kau dieda! nasib aku xkena! har har :D

DIDIDAA said...

aku nak send kat kaw , tapi tahhhhhhhhhh ~ harhar takpe laen hari aku balas :'D