Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

sape nak angkat tangan macam saya ~



saya dah habeh sekolah .
masih menganggur setelah berenti kerja *ditekan kan , berenti kerjaaa !
bukan diberentikan !
duduk rumah bosannnn weyy bosannnn 
sape nak kawan dengan saya ? meh sini mehh ,
 enjitenjit semut , sape sakit naek atas okeyy cukup


nahh aku kerobek dalam kotak dalam bilek , ade sisa papan waktu buat keje kusus 
kemahiran hidup f3 , aku capai maker contengconteng jadi nie ,
heyy aku buat sendirik okeyy , guna tangan yang ini haa ! har har
fuhhhhhhhhhhh sape nak bende nie sila angkat tangan
 macam sayaaa ~ <-- usop wilcha



7 comments:

HageNana said...

That really cool ! serius buat sendiri?

DIEDA said...

ya ya ya , buat sendiri laa =='

$RauLZaiDi$ said...

seriously buat sendiri?
girl, u got talent!
ni haa aku tgh angkat tangn mcm usop wilcha... aku nak art tu :P

DIEDA said...

har har har , thankssssssss :D

nelly said...

smartnya !!!


follow here !!

Nobita Sensei said...

semat..semat.

DIEDA said...

terima kasihh :)