Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

selamat lahir nettybong


yeahh , sekarang gamaknye memang musim birthday en 
bile lahh bufday aku nak mai niee *muka sangap*


HAPPY BIRTHDAY YAWW NATRA :D

yaww yaww , bangka youu dah yaww . netty sayang , thanks being my bestie der .
kauu tahu betapa tuah aku dapat kawan mcm  kauu ? betulbetul syokroknok u noe . 
rehat cop tempat samasama , makang bihung sup samasama 
buat mathmode samasama , kena mara ligat begosip samasama
duty kelas samasama , kena cubit tiap pagi samasama 
macam2 samasama lagi lahh kan
wehh kauu tak rinduu semua tuu ke ? asal aku tanye ? yelaa choii ,
wa rindu semua tuu oke , ermm dulukan , waktuu kau baru pinda rps , serius aku
menyampah kat kau . yelaa BUDAK KEY-EL derr , aku tengok lagak kau
dalam hati dok ngutuk jee kau sombong belagak tinggi . gaya kauu sembang
omputeh tuu . demmmmmmmmm ! lancar gila sumpah wa jeles haha
then kauu bole pulak rapat dengan segala geng geng aku . heshh sumpah seranah aku
dibuatnya . lagi buat aku hangin bila kau pun cuba nak kawan dengan aku ? heii
aku dah lerr fak kau waktu tu , kauu bole buat baek pulak dengan aku . mader faka ! 
plss lahh saya tak nak kawan dengan budak baru macam awak . newbie
still newbie okey . ya ya saya mmg agak sombong terhadap pelajar baru .
dari dulu mmg saya hambar dengan new student oke harap maklum .
lantak kauu nak sembang aku bajet senior ke sombong ke .
 kesah ape aku ! *kahkahkah :D tapi kan , 
kauu dah buktikan sume tanggapan aku tuu adalah what ? whattttttttttt ?
yeahh salah sama sekali kan . kauu very hyper kind doh . banyak kauu tolong aku kan ,
yelaa aku bukan kacang lupa kulit der . 
aku engat last year kauu call aku then suruh mamat hotel mane tah nyanyi
lagu ehem ehem kat aku whoaaaaaaaaaaaaaaaaaa suka nye saya <3
then kauu improvekan english aku yang macam mr bean nie haha . 
then kauu kasi present bufday aku , kauu kasi bufday card kat aku 
*sumpah aku suka card tuu yang agak 18ke-atas kan haha
then kauu pujuk segala bagai bile aku sedih , kauu jadi telinga aku kan kan ,
kauu sokong aku bile aku failed bapak banyak subjek kat sekolah *ya saya tak pandai
conclusion memang enjoy being ur friend beybeh . kite jadi kawan sampei besar yah !
sayang lu sungguh sungguh okeng salam


p/s : maaf agak siket aku mengata kauu diatas , sembang sayang dida kan haha






No comments: