Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

feel the day

                                        

5 MAC 2011

kenduri tanjung rambutan *saudara belah ayah aku  , ya saya tak kenal tuan rumah tuu =='



then singgah tambun rumah tiara . bawak dia pergi giant .
 err mak nak beli kasut baru kot cehh aku yang pilih dan sudah semestinya thumbs up 
did ! hehe oke jumpa along kat sana dan dia cakap dida ape ? wahhhhh did , 
kauu dah ladies ye skrang *kahkahkah dalam hati*
di atas arnab belaan tiara , comel ? ya saya sokong awak !


pergi pekan lama . hero belikan heroin baju tidur haha .
what the fun heii ! pak aku murah hati nak kasi baju tu okey ,
kauu ade nak belikan mak aku ? takkan ? oke terima kasih


stadium indera mulia . it fair . ouhh sana hujan lebat gila angin fiung fiungg -.-
aku malas masuk usha segala gadjet dalam tu . dah sesak ramai 
serbu masuk stadium , segala bau aku bole agak cehhh
aku duduk luar sorang sengih memanjang usha orang kelam kabut lari 
elak tempias hujan haha pakai payung la weyy .



greentown mall . cari trackbottom adek aku . banyak songgeh gila nak takde lapis
kat dalam , nak ade zip kat tepi , nak corak berwarna , nak cotton , nak warna hitam
 taknak blueblack , then nak JENAMA NI JE ! kepala ho kauu stok dah 
pakat pupus , kauu lagi nak banyak kerenah ciss , lastly beli blueblack
 kahkahkah padan muka cerewet boy ! okey aku pergi bayar , *duet mak aku .
 mak aku tanya mana plastik seluar nye ?
aku tunjuk bondot paper atas nie , mak aku buat muka musykil =='
" hari nie hari sabtu , hari tanpa beg plastik lahh dek " cashier tu punya ayat
okey fine looks comeii wat ber-paper haha



then singgah kampung . bukak tutup tingkap kasi masuk angin . 
bukak tv tapi takde channel macam pftttttttttttttttttttt



r&r simpang pulei . bihung sup dia sedap ! pedas takat anak tekak 
fuhhhhhhhhhhhhh T.T aku borong nasi lemak berapa bungkus tah sampai abang
r&r tu usha macam aku nak perabeh segala nasik tu cissssss nie nak
tapau adek aku kat hostel tuu lah *okey abang tu tak tanya aku saja mention sini haha




smk hamid khan , tapah . waktu nie dah malam . tapi yela hostel dia tak
seketat penjara kuning sekolah aku tu , pelawat tak bole masuk selaen
 hari ahad -.- cehh skema gilaa . yeah sekola adek aku cool dan disiplin
deme amatlah macam *tak sanggup form sini . hulur segala barang
dia order , termasuk plastik nasik lemak tadi *yeah deme open kenduri
kat dorm malam nie . okey sembang kejap then balek



otw balek aku tak tau makpak ade singgah mane ke , 
yang aku sedar celik mata dah kat garaj . selamat malam





No comments: