Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

dieda tompkins




HEART YOU BEYBEH !



bluurb bluurb . awesome whoaa awesome *sila nganga mulut macam saya*
dah dah jangan nak buad muke jahkun tak kenai mamat nie .
tipu besar name nye tuu . lagi for parapara godam youtube , memang
dusta larr kome tak pena usha bakat mat saleh sorang nie . 
oke , this is a boy , err a man maybe . haha .
okey , dia pandai teramat buat bunyi alat muzik guna mulut .
superbb doh ! ce try ce try usha .
berani jamin kome terpegun tengok vid die . best kan kan :DD
oke then , fyi , this is my latest husband . yeahh cinta , ayuh berbulan madu 
pulau tioman jum ! haha . angan taraf mat jenin -.- ceit


p/s : maaf tak masuk en vid die , nak jana pendapatan nuffnang mane bole
kerap masuk vid utube kan kan . nak tengok , search sendirik ok .
usaha tangga kejayaan derr , salam



2 comments:

aLieF si Muncung ManiS said...

dia ni mmg terbaek..alief suka yg lagu firefly n dynamite yg dia nyanyi tu..creative dia ni..

BAJITOS said...

yeah yeah ! betui tuu <3 syok gilaa