Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

callin callin



+60524..........
semalam saya dapat callin dari PUBLIC FON niee !
awak awak , rindu tauu dengar sore awak .
nak jumpaaaa <3 awak lagi lahh gilaaa


awak : didaaaaaaaaaaaaa !

saya : asal jerit jerit nie ==' waalalaikumussalam

awak : dida dah jadi baik ? dida dida , besok datang hostel ! tengok kite

saya : buad ape nak tengok kau . menyampah 

awak : takpe laaa . bye

saya : HAHA tacinggggggggggg

awak : dida dida , dengar nieee ,

saya : ape jeee

awak : ...........................................

saya : HAHA

awak : ....................................

saya : HAHA

awak : ........................................

saya : HAHA

awak : ...............................................

saya : HAHA

awak : ...............................................

saya : HAHA

awak : dah larrr , duit nak habis la . byee ......

saya : HAHA

memang saya banyak gelak jee waktu awak rancak sembang kan . 
awak buad saya happy tambahtambah tauu . duhh
murai nyee awak . teringin nak stay up lamelame borak dengan awak :(
tuu larr dida , bile dulu awak kat sisi saya , saya rimas en , suke halau awak jauh 
suh maen ngan kawan awak yang laen , malas teman awak sane sini ,
elak jumpe awak kat dining toilet semua sekitar hostel lah ,
bile dekat exam , saya busy dengan buku buku saya pulak ,
then tuu belum campur jeles menjeles bagai . memang haram saya nak
baek dengan awak kan . haha . *ego diutamakan . nasib awak pujok saya kan .
PUJOK KAH ? haha same je kauu ego babeng anjeng tak reti nak 
lembut dengan aku langsunggg ! tak guna tak guna ! suka awak ! hehh



...............................................................................................


oke larr . topik borak dengan dia malam tuu :

  • hostel histeria ==' *nasib kauu tak kena , legaaa . jage diri weh . jangan jadi cam tahun lepasss . aku dah tade sane nak jage perihal kauu T.T
  • gelang kaki . awak cakap awak gosok tiap tiap malam kan , then keluar jin muka cam saya ? *nvm . 
  • awak tanye saya keje ape mane bile syokkah ?
  • awak tanye saya tak mesej dengan dia ke arini ? *sebok jee kau nyah haha
  • awak tanye eby aiman  samsilawati & & mohd noor buad ape ? saya jawab ye , eby hostel aiman toilet samsilawati tv mohd noor bilek
  • awak tanye zizie kerje mane *apehei sebut name die haaaa =.=
  • awak pesan jangan menyorok dalam shower lame lame dah *perli tak gunaaa . aku bole dengar kawan kauu gelak kekek kat situu oke ! grr
  • aleeya kirem salam *takpe takpe , dida jawab salam dengan ikhlas oke .
  • kawan kau dah lei gelak kuat sane , ape kauu cakap sume cam angin tauu tak . TAK DENGAR dohh ! then koa mara sembang akuu nie labang T.T
  • yeahh , akuu jumpe blog t-rex ! comei gilaa diee *tergugat haha
  • lastly kauu wish goodnight sweetdream mimpi hanis . haha lame tak dengo kauu wish macam nie kat akuu wehh *syok gilaa hati girang gumbira nok
  • awak cakap nie , sayang dida . saya balas  nie kan s a y a n g k a u j u g a k ! haha malas nak romentika dengan kauu .







*rindu doh rindu doh kinda rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :(






2 comments:

aLieF si Muncung ManiS said...

kawan memang berharga...sampai topic histeria pun dibincang..tak takut ke awk..btw,,tu peta minda ape tu??huhu...
ENTRY BARU ALIEF..korang sanggup tak buat benda ni??kalau sanggup,,sila la baca..kalau tak sanggup,,hurmm..kena baca gak..peace..""

DIDIDAA said...

hehh sembang biase jee buat ape nak takut nyee . peta minda budak tuu lahh .