Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

Team Tak Tengok Ombak Rindu Lagi


Lets make a wishlist . Wishlist yawwwww !


 1st . BEATS HEADPHONE
Haa , nampak huruf B tuu ? Itu cool . Yaa , sangat sangat cool sampai aku boleh panggil brahh ! Nak satu brahh ! Haha . This Ferrari edition . Sangat murah & sangat mampu -.- Ini angan angan je if nak beli . Tapi aku on the road beli beats headphone mini . Okayy itu yang biasa biasa jaa . Orang biasa kena pakai yang biasa punya . Nak yang edition edition ? 
Gali kubur untuk diri sendiri dulu . Hikhok . 


2. ALIENWARE LAPPY
Ini sangat bajet untuk dimiliki . RM4+++ kasi bulat sikit mata whoaaaa ! Haha nie under Dell . Function dia yang syok game . Okayy game paling gah if main guna ni . Audio dia beshh boleh bangkitkan roomate kome yang tengah lena tuuuuuuu . Woyyyyyy !  haha . Btw audio dia beshh maybe cause MIDI dia paling latest . Ewahh masuk ITE akuu . *bangga lect hihi . 
Lect lect , ni i7 punyaa , windows 7 :D

3. LOMO CAMERA
Waterproof camera ni lama aku nak . Wuwuwu u___u sila simpati . Harga dia ? Err RM hehe yang pattern ni simple & murah kot bagi aku . Ha'ah bagi aku je murah -.- RM60 pun dah boleh dapat act . Tapi ini guna film ok . Bukan macam camera digital . Ehh ? Dah tauu ? Okayy aku gelabah sikit bagitau hampa hikhok . Tapi aku suka lagi Domo Diana Mini ohh-semm ! See apa yang dia boleh tangkap ? *without editing . Sangat pro kan ? Tapi harga nya tak tercapai dek akal mung yaww . Hehh O-O
4. BLACKBERRY PEARL 3G
Pfttt ! Vlackverry yaww ? Maigodd ! HAHAHA-HAHA-HA ? Tak lawak choi -.-'
Why Pearl ? Asal tak Bold ? Satu je , aku taknak sama dengan orang lain :DD Do , tak thrill laa sama  dengan orang . Ape ingat sehati sejiwa seraga ? Ohh bukan type aku . Btw , funtion dia dah lebih kurang dengan bold kot . ' Lebih kurang ' laa hew hew . Yang lain nya camera pixel dia , bold kemain 5mp . Then Bb OS dia biasa jee , bold OS 6 if tak silap ? Kann ? & yang paling ketara bezanya . HARGAAAA ! Elehh ,takpe tunggu aku gadai W8 oren aku tuu dulu ok . Nanti bolehh Ping ! Ping ! orang . Then tulis kat status ' Derma sikit bbpin hampa ' via blackberry . Ohh menangis laa cepat T.T Terharu terharu haha . 

5. EVERLAST SHOES
Lets be honest , im crop your pict abg Ariel* sorry tehee ^^, Tahu tak ? Dapat jee duit elaun aku terus cakap ' Okayy set ! Everlast sepasang ! ' Ni benda 1st aku bayang time dapat cek tuu tahu ? & sampai sekarang aku tak dapat sarung lagi . Itu cool . Kann ? Ehm , if Everlast kat Klcc takdo , lets Sungai Wang do ! Ehh , Sunway laa Sunway :D haha kemain jauh pergi , yelaa KintaCity IpohParade TescoSection18 mana hado :/

6. T90 SHIRT
Yang ni ? Ohh aku taktaw kenapa aku nak yang ni . Maybe cam jeles nok kat adek aku . Heyy jersey dia banyak gila . Kadang aku jugak yang sarung . Ahhh besaq tak besaq laa , aku nak jugak nak jugak *hentak garfu atas meja* haha . Btw dia dah cakap nanti nak order untuk aku sekali . Ohh dont be Jelly ye kome . Dont be jelly xD


Yeahhh peeps . Cukup laa 6 . Tangan kiri aku dah gatai . Omomo duit nak keluaq letuww . hihi . Fyi , uolssss , dengaq ehh duit elaun aku tak sentuh lagi der . Seram aku nak sentuh , sayang nye nye :D Yang kawan aku , wallet . concert ticket . cinema . Tutti Frutti . Gshock . Quicksilver . Paddini . Samsung Galaxy Tab . Macbook . Ooo-mmm-jayy ! Semua mewah mewah ==' Tengok aku punya list , biasa jewww . Biase ke ? Ulang lagi BIASE KEWWWW ? Turut tutt turutt ~ Ok cucuk duit dulu , Assalamualaikum :)

No comments: