Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

Moves Like Jagger


GOODMORNING BLOGGERJAYA ^^, 
Hari ni saya breakfast roti telor . Nyumss 



Tarang na na na . Yaww readers , yaww stalkers , miss me ? *angkat kening* Ok fine tak rinduu . Bukan salah ibu yang mengandung . Jyeahh ! Before holl , dah cakap kat deme nak buat entry pasal sorang sorang roomates . Ehh except yang SORANG TUU ! Sampai hari nie aku ingat apa kauu buat kat kami ok .Tapi takpa , dah jadi bubur nye pun apek :D

So this entry , for NISAAAAAAAAAAAAA BLUPSS BLUPSS

She is silent reader der . Haa haa , buat ape wehh ? *Tengok ! Dia usha blog aku do . Hari hari baca blog aku ehh dek . Omomo shoo shuuwit . Auwm ! Hehh , okayy dia budak Kedah . Jarang sangat balik rumah . Tak macam aku kannnnnn ? Eleh , jeles letuww hikhok . Err apa lagi ? Dia budak acc , dia laa yang aku cakap pandai tuu . Dapat Uitm , dapat Poli , but still in love with Kpm . Dia pandai ok pandai . Same SPM's result with me & she also pure science student but bila dah kat kolej maigodd ! Seriously dia cepat pikap and she's my 2nd lecturer hoyeyy . Dia selalu ingat kan , Dida ni debit . nanti baru ni blabla buat acc ni dulu , then transfer blablabla . Sangat terharu T.T Then turns to Biss Math , ohh lagi sekali my 2nd lecturer menabur bakti . Sorry lerr , saya lemah bab bab kalkulator ni . Heuu .

Ohh lets remember how we starts our friendship .
Mula mula kita Blok Tun Perak but after orentation tah apa punya kes kita kena pindah Blok Tun Ali pulak. Time tu aku tak kenal hang , hang tak kenal aku . Kauu tah dari mana , aku tah dari mana yedak . Jujur , aku malas nak pindah bilik . Aku dah suka Tun Perak , ada 'PERAK' lagi tuu . Semangat aku stay sana . Aku dah ramai member kat sana , hehh berat hati do :/ Bila aku nak pindah barang kat Tun Ali , hang asyik takda je . Aku cam geram tak geram do bila pergi bilik takda orang , berkunci . Wehh penat tahu ? Then satu malam , aku ketuk ketuk pintu bilik . Lampu bukak . So aku dah bajet hang mesti ada punya , tak tidur lagi . Tapi tak bukak pun pintu . Ehm , aku bagi salam weh . Betul , tanya Wanie . Last , aku balik Tun Perak & tinggalkan note bawah pintu . *Dengan harapan hang baca do .

Then besok , aku bawak sikit sikit barang aku masuk Tun Ali . Katil aku sebelah hang , loker aku sebelah hang . Tapi meja study aku ceruk nunnnnnnnnnn kat hujung sana . Fuhh sangat tak suka -.- Then , aku cakap aku still tidur Tun Perak malam tuu . Kau pulak cakap , fellow pesan blabla . And aku sangat degil HAHAHAHAHAHA . Kesohhh ? Aku still tidur Tun Perak . & tomorrow nye is the first day i slept with you , ehm . I tried to talks with you act , but . 11pm kau dah lena . Acane ? Acane ? Ok watlek watpis .

After class , aku dengan classmate aku pergi mintak kunci bilik kat fellow . Aku ada dengaq budak sebut nama aku . Sebut fellow cari aku ? Ekk ? Wuwuwu takut u____u Ok aku tak percaya mula mula . Sampai kat bilik tuu , aku nampak nama aku BESARRRRRRRR tulis kat board dalam tu . Glupp ! Wat tenang , maybe fellow saja saja buat conteng , nak test marker baru letuww hihi . Sekali , awak ye Nurul Shahida ? Betul tengok kat board tu , nama awak ? Errrrr , bismillah *pejam mata* .. And she lect me such huhh ! Segan do segan , dia cakap kuat kuat sampai semua orang dalam bilik tuu pandang aku macam ' Yeahh  budak bikin masalah ! '

Aku ingat ayat ayat dia .
  • Kalau bercinta pun ,  jgn laa sampai tak tidur kat dalam kolej - Aku bukan fly keluar =='
  • Saya faham perasan remaja macam kamu semua , jiwa memberontak 
  • Ada baca peraturan kolej ? Apa hukum tak berada kat bilik tanpa kebenaran fellow ? 
  • Kes ni kes berat , rumah awak kat mana ? Next sem duduk luar boleh ? 
  • Nak saya bagitau mak ayah awak pasal kes ni ? - EHMMMMMM :/
  • Saya dengar cerita dari roomate awak pasal awak lagi , siap laa 
  • Awak tahu roomate awak ada mengadu cakap dia tidur sorang sorang dalam bilik , ada orang ketuk pintu tak bagi salam , dia takut . Awak ada ambil berat ? 
  • Tah tah nama roomate awak pun awak tak tau , kann ? 
  • Dah , nama awak saya dah blacklist . Saya dengar lagi awak buat kes , memang kena buang terus . Sem ni terus duduk luar . 

Keluar dari bilik tuu , firstly aku mencaruttttttttttttttttttt ! hahaha then aku menangis . Haah , aku menangis . Sangat taktahu malu . Aku sedih tahu , sedih . Baru 2 minggu stay sana , nama dah kena blacklist ? Itu hebat . Sangat hebat sampai aku masuk bilik  menangis tekup bantal . Time tu, aku dah dendam dengan kau tahu ? Sangat sangat dendam . Tapi yela , kita benci mana orang tu , last last dia akan jadi orang yang paling rapat dengan kita . Setuju ? Yup , if kauu tanya , dulu ye aku tak suka kau . Aku benci sangat sangat  sampai member aku cakap hang ' bestfriend kesayangan ' ohh -.- .Tapi sekarang feels dah lain . Aku sayang hang choi ! Rinduuuu hang choi ! Toing toing :3

Wehhhh Nisaa , ingat tak ? Bila kita rapat banyak betul moments yang kita share sama . Megi , outing , watercooler , kopi , bilik tv , group kauu kat class . Kita finally susah senang bersama , so romentik >.< Simpan semua rahsia kita elok elok ehh . Biar pecah di perut , jangan pecah di mulut hihi . Thanks okay . Aku rasa if kau tak retot kat fellow pasal aku , mesti aku still ronggeng kat Tun Perak kan & we must not knows each other . Haha , btw im so sorry carut ke , mengata ke . Semua tuu , ehm sekarang aku pegang ayat ni , dont make decission when you angry or horny .  Haaa la la laa xD

10/12/11
HAPPY BIRTHDAY BUDDY
Aku tauu aku last wish kat kauu . Omomo , jangan sedih sedih dear , aku wish kan ? Wish kan ?
Siap buat entry pasal awok lagi . Ewahhhhh . Nisoooo sayangs 

P/s : Perasan tak perasan tak aku pakai flippers tu ? Warna oren . Okbye . Love youu .

No comments: