Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

When I go to 7eleven


Hellow Mellow chocolate blackberry , i am not fine thank you
~ yeahh semua nya SEBAB KAUU ! Ehh atoto main jee , choii haha


Story nyaa gini :


ONCE UPON A TIME , THERE WAS A CUTE GIRL NAMED
DIDA :P

Okayy mintak baldi muntahhhhhhhhh hehe . 


Yeahh lagi sekali takda kaitan \hikhok/

Sebenarnya saya mahu buka cerita pasal kelmarin .
Kelmarin selepas selesai mengisi perut *lunch hehe , aku dengan kepedasan lahh . Pedas berapa sudu aku makan sambal belacan aww favourite yaww , dengan gelabah nye aku ambil gelas dan terus ke peti ais lalu mengambil air yang ku sangka tea o sejuk , tuang penuh punyaa kalau boleh nak kasi sampai tumpah luah :P kewlzzz kann ? Hehh == Then aku pun main teguk je , and lets count , one two three uwekks PAHIT CHOI ! cilaka air apakah ni ? kencing apa ?! and suddenly trengg tengteng .. mak pulak nampak aku minum benda tu.

Heyy kak tu air KETUM laa , asal minum ?
Hahhh ! Bala bala -.- dengan terkejut berok nyaa aku pun EUWWWWWW !

okayy that's all . kbye yaww .

8 comments:

JK93 said...

Daun ketum?sape je minum doe.HAHA

Farhanana said...

hahaha !! daun ketum? rock laaa u bebeh :)

DIDIDAA said...

JK93 - Tahh , adek kot minum . Hehh

DIDIDAA said...

Rock mende hang . Rasa dah macam EUWWWWW gilaa ==

JK93 said...

Power betei adek mung tu minum air tumbuh2-an

DIDIDAA said...

Ehh ehh tak . Haha . gilaa apa , tuu ayah punya :D

JK93 said...

Konfiden je air ketum, pelik

DIDIDAA said...

Betul laa , mak yang cakap