Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

sharif's tag



sekarang memang musim tag tag budak ehh . ouhh takpe , saya rela .
terima kasih sharif atas keprihatinan anda menge-tag saya ! haha



Sila jawab soalan soalan ini dalam Bahasa Melayu sahaja.

1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu
tengok conan

2. 2 jam yang lalu?
makan roti telo

3. Anda suka
ribena

4. Minggu lepas
is last weak

5. Tiga lagu yang anda boleh dengar berulang ulang kali
a . just a dream . nelly&sam tsui
b . 150juta . fynn jamal
c . perfect two . auburn

6. Tiga binatang yang anda tidak suka.
a. kutu
b. lalat
c. nyamuk

7. Lima fakta tentang anda
a . perempuan
b . bergigi
c . tidak kurus
d . tidak tinggi
e . tidak putih

8. Tahun depan mungkin
2012

9. Saya tidak reti
bawak moto

10. Saya pandai
mencarut

11. Kawan saya
awak !

12. Saya ada
seorang mak dan seorang ayah

13. Saya seorang
insan biasa

14. Adik saya
lelaki

15. Saya tidak pernah bosan dengan (senaraikan 4)
a . HFM
b . mp3
c . roti gardenia vanilla *60sen
d . kau kau dan kau !

16. Bilakah pertama kali anda bercinta
*some text missing 

17. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda.
kau reti masak ke dida ? *ouhhh engat aku mendap sangat ke

18. Saya rindu
NAK SEKOLAH !

19. Saya tak sabar
nak tido malam nie

20. Lima laman yang anda selalu layari
a . facebook
b . blogspot
c . youtube
d . nuffnang
e . pirate bay




No comments: