Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

wanita inspirasiku 2010


cikgu : baiklah pelajar , siapa antara kamu semua boleh bagitau cikgu perihal 
wanita yang sering menjadi inspirasi dan ilham kepada anda ?

abu : mestilah my awek cikgu ! HAHA

minah : ehh bukan bukan , opah saya lah !

bobo : opah ? ape kelas , saya pilih mak cik saya cikgu . dia cool dan bekerjaya !

mamat : saya cikgu , saya saya *sambil angkat tangan terlompat lompat .

cikgu : ya mamat , siapa inspirasi awak ?

mamat : siti nur haliza ! percayalahhhhhh ~

berahim : *bangun dan cekak pinggang . ape ni , main main pulak . wanita yang 
jadi inspirasi saya setiap saat dan setiap ketika ialah isteri saya !

kelas : isteri ? -.-'

berahim : ehh bukan bukan , silap sebut pula , maksud saya , ibu saya lah . 
dia satu satu nya di dalam hati saya , 
yang menjadi sumber inspirasi saya , wahhhhh <3 !

ibu ibu engkau lah ratu hati ku
bila ku berduka 
engkau hiburkan selalu

dida : ya ya , saya pun sama ! mak saya merupakan inspirasi 
saya yang terhebat tau .

alkisah mak saya ,


samsilawati binti ahmad tanwer <3 !
  • kak , bangun solat subuh , nape liat sangat ni ha ?
  • kak , masak ikan goreng bukan camtu , camni lahh ,
  • kak , baju ni kene jemur kat belah sana , seluar ni baru kat sini ,
  • kak , dah bagi ayam kat reban tu makan ?
  • kak , dah siap keje sekola ?
  • kak , dah makan ubat selesema ?
  • kak , dah bancuh nescafe abah belum ?
  • kak , dah call boyprenggg belum ? *upss !



ouhh see how caring is she , 
yup saya memang bertuah ada mak seperti dia .
sangat sangat ceria dan kelakar . mak selalu bagi kakak semangat kan ,
abah , pandai abah pilih isteri :)

.........................................................................................
spm victim !


kakak : mak , kakak takut :(

mak : jangan lar macam ni , kak dah study kan , dah buat semua latihan .
 kenape nak takut takut lagi . mesti boleh nye


kakak : tapi kakak bukan nye pandai :(

mak : eshh jangan ckp pasal pndai ke tak , yg penting kakak jawab . 
amek spm tuu , buad macam biase je , bukan spm tu nak 
makan kakak , tak luak punn !


kakak : tapi if fail ? :(

mak : tak kesah lah kalau fail ke , ape ke , yang penting kakak dah buad . 
kakak dah cube ! dah dah , lap air mate tuu .


kakak : *terima kaseh mak -.-

................................................................................................
sukan , pertandingan , peraduan

mak : go anak mak go ! *kibar sepanduk ~

kakak : ehh mak , tak payah larr jerit jerit sini , orang ramai

mak : mak kan nak sokong kakak . nanti kakak kalah t , kan ke rugi

kakak : err ok ok 

......................................................................................................
demam


mak : panas nye badan kakak ni , kak demam larr .

kakak : err ehh mane ade ,

mak : dah dah , biar mak reneh kan sup , kakak nah makan panadol ni


................................................................................................
barbie doll


kakak : mak , nak barbie tu ! cantek nyee dia

mak : tak payah larr , mahal sangat tu

kakak : alorr :(


mak : hari laen mak belikan lahh

kakak : alorrrrrr :(

mak : nanti mak mintak abah duet ye 

kakak : alorrrrrrrrrrrrrrr :(

mak : yelah yelah cepat pilih nak mane , mak belikan

kakak : horeyy ^^


mak , kenapa mak terlalu baek dengan kakak ?
 kakak tak bole jadi macam mak kot .
teramat amat ekslusif mak layan kakak , 
terima kaseh toche toche mak !
kakak sayang mak . serius , kakak tak kan jadi cam
 tanggang tau . kakak balas semua jasa mak nanti . 
ni janji kakak tauu ! ermm , tapi mak jangan tinggal en 
kakak , kakak tak boleh hidup tanpa mak :(
lastly , I LOVE MY MOM ! anda my super duper inspiration ok !

      ......................................................................................................

menceritakan perihal seorang wanita yang sering menjadi 
inspirasi dan boleh digelar tokoh dalam hidup kita .
anjuran gadisdanwanita.com
boleh disertai oleh lelaki mahupun perempuan 
tarikh tutup : 20 jan 2011

saya tag mereka :



2 comments:

pirate queen said...

best! sggt menarik..gud2

BAJITOS said...

hee , ouhh terima kaseh :)