Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

siblings love

adek . angah . andak .along

korang bertiga , seriously miss youu all badly :(
kome tauu , aku teramat sangat mahu waktu kite same same
kat hostel dulu . kite beradek sederet meja en en , 
study same , gosip same , jerit same , lompat same , cume bf je ta same enn . 
*ber-bf ke kitee ? HAHA



along afifah 
kauu banyak nasihat aku en , aja akuu .
kauu engat kauu aja aku y-intercept ?
payah kan , da na dekad spm punn ta reti reti , so lame enn ,
akuu smpai na nanges xmo jawab soalan tuu , kauu tenang je pujuk akuu ,
ajar akuu sampai akuu *betul wehh jawab mathmode duluu ! TQ along !
semua baek baek kauu bagi kat aku , kauu suke mengalah 
bile ade konflik rebut rebut . urmm kauu nie along terbaek
tauu x ? even kiteorang suke kutuk kauu , gelar kau macem macem ,
umpat itu ini . kauu cool beb , tabah & tuu buad akuu 
respect kauu gile gile ! andak sayangg kauu long :( 


angah ekin 
angohh , sejak bile kite rapat ha ? last year serius aku ta suke kauu .
aku ekod budak laen , deme ckp kauu *tutt ler itu ler , akuu pun denga jela .
aku pun ekot deme anti kau . wehh ampun k , cerite lame jan dikenang lahh .
karna skrang ape ? akuu sayangg kauu tau !
kauu suke engat aku nie en " kau jgn percaye sgt dgn laki dida ,
ta paya larr nak coup skrg , nak cari nanti , waktu kat U ke blablabla "
wehh terima kaseh nasihat anda . see , andak ikut ckp angah en ? HAHA .
weh wehh , trimas jugak cos bagi  aku pnjam fon kauu waktu aku punye binatang
tuu kene rmpas . kauu tau en kelam nye aku bile ta msj *die even sehari punn .
then , ko ta pena mntak akuu duet krdt nyee pun . heshh , toche toche ngah . 
byk kauu tlg akuu en . angah baek bena , andak sayang angah lerr :(



adek mas
haa , nie budak nieee , gerammm nyee !
balek balek kau je menang en , asal gado ape ,
sume satu studirum backup kauu , akuu je sala . eshh tapi tape ,
kauu en adek , andak ta kesa ler , kauu kan baby kami ! HAHA .
wehh , tq invite aku fly dorm kau hari hari . smpai junior sume anggap 
aku kakk dorm deme doww . *bannga  . then , tq jugak kat mak kauu 
yang tiap tiap minggu ta lupe bagi aku juadah . sedap wehh !
 bole bukak restorann :) HAHA . err , thnx juga cos hari hari teman aku stay up , 
even ko da terhanguk hanguk kat sebelah . *aku salu gelak tengok kauu kot . upss !
eshh ape punn andak sayang adek betul :(


yes , i love korang korang korang ! 

No comments: