Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

memang saya suka begini



saya teramat suka bila saya tengah syok ber-tv kemudian
datang sekumpulan budak kecik tukar cerita ultraman !

saya teramat suka bila saya tengah kusyuk makan kotiaw goreng kemudian
ade anasir mane tah campak taugeh dalam pinggan saya .

saya teramat suka bila saya da posing kat camera kemudian
datang si makhluk asing buad tanduk kat kepale saya .

saya teramat suka bila saya angkat call terus di-engaged en call tuu
then dapat msj bgtauu , nak dengar callerinton je .

saya teramat suka bila saya tengah cicah keropok lekor dgn sos kat kantin ,
datang tangan reramai maen silang silang berebut nak sos jugak .

saya teramat suka bila pegi kedai mamak oder roti telur tup tup saya
dapat roti bakar dengan kaya

saya teramat suka bila saya duduk sebelah perokok tegar kemudian
dia hembus asap tepat kat muka saya *bajet nak buat asap bentuk love ape ?

saya teramat suka bila saya tengah lukis gambar seorang manusia yang sempurna
kemudian datang orang cakap cantik nye kau lukis lembu ! *lembuu ?

saya teramat suka bila saya tengok movie , dengar suara dok bising cerita
ape jadi kat setiap scene cerita tuu .

saya teramat suka bila kome terdetik nak bace post post saya ni .
ouhh terima kasih !


No comments: