Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

harga barang

HARIAN METRO  . 04 / 10 / 2011
HARIAN METRO  . 05 / 10 / 2011



D : mak , nak koko krunch ^^
M : tak payah larr
D : ok . mak , nak seliper tuu !
M : eshh jangan nak mengada
D : urmm ok . mak , nak buku ni bole ?
M : kat ruma kan dah bnyak buku
D : ok . mak , nak ais krim potong tu
M : nanti sakit gigi . tak payah lahh
D : erm . mak mak , nak barbie doll tu
M : dah besar pun nak main barbie ke 
D : k . mak , nak ni nak tu ni tu ni tu .
M : tak bole tak bole tak bole !
D : alarr , mak nak balekkkkkkkk lah 
M : ok jom ! jimat duit mak . 
D : huhhh -.-'


semua ta boleh dapat dah sekarang . kena berjimat gara gara
harga barang naik lah blablabla . ouuuh sungguh bosann .

cara berjimat dengan betul :
  • tanam cili padi banyak banyak kat belakang rumah untuk elak beli belacan di pasar
  • bela sebanyak mungkin ayam , kerbau , lembu( kalau boleh bukak kandang sekali )
  • jangan bayar bil elektrik , air , astro semua sampai kena potong . then x payah susa nak bayar bil lagi
  • berdiet ! ta payah nak keluar duet makan , tak pun puasa *sekurang nye dapat pahala lebih
  • jangan beli surat khabar pagi pagi . tengok berita sudah memadai
  • jangan mandi terlalu kerap , kalau agak cam berbau tunggu hujan turun
  • guna kayu sugi atau sireh je sebagai ganti ubat gigi
  • tido larr kat bawah jambatan atau stesen bas mane mane , tak perlu susah bayar sewa rumah 

2 comments:

զιɛℓαʓмαи said...

kau gila ke dieda? nk barbie plak! mmg mak kau xkn kasi la cter die an! :)

BAJITOS said...

mane ketahuan wehh , mak akuu nak kasi ke , tak ke untunggg ^^ HAHA