Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Twitter Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

LOST WORLD OF TAMBUN !

    kome, 1st , maaf amal , cos ta ajak koa . ko ta ckp un na ekot ,
    if na aku da tempa awal da . heek sian na jumpe sirah eeea .
   die cakap ko nangis =,= yeee ehh ? big thumb kamuu ! HAHA .
   jahat pulak aku ,


alahai korang ,



     oke lar , na dgr cerita , mmg kite da rncang lame en na pegi nie .
     kan kan kawan kawan ? tp cam haremm je bile luse na pegi ,
     seorang wanita mane tah ta kasi . susa btl if stay hostel en .
     bkn susa ape , susa if stay hostel ini ! fuu , bia lantak suda .
     hari nak pegi , yeahh 10.12.2010 . wohoooo , yela abah anta
     en smpai hostel yee , pulak dah wanita tue datang dekad , ishkk start da ,


       wanita itu : shahida , kenapa datang sini balek ? awak patut ..........
       saya        : saya na tmpang bas je punn ,
       wanita itu : ta bole ta bole , saya na jmpe ayah awak sekarang ,
                        saya na ckp .....
    
       lalu pergilah wanita itu ke arah kereta ,

       wanita itu : encik , anak encik nie patut kene hntar terus pegi lost
                        world , bkn dari asrama . saya xnak betanggungjwb
                        atas die . die bkn bawah jagaan saya .
       saya        : wth youuu ! kiteorng pegi under sndri kot . ape kesa
                        na jage jage , (dalam hati )
       abah saya: baek baek , saya tau ,
       wanita itu : die bawah jagaan encik ye ,
       abah saya: ye ye saya tauu . terima kaseh .
    
       na buad kecoh pagi pagi pulak die , eshh sian abahh dida enn ,
       im sorry abohh :(   maka wanita itu tidak benarkan saya masuk
       ke hostel suda . " awak bukan pelajar asrama dah , duduk ,
       tunggu kat luar jee ! " HAHAHAHAHAHA . ta guneee , buad
       aku mau nangis je kat luar ! tape tape , story dlm bas mls cakap
       la en , eshh aliah hebadddd ! HAHA , kuad betul koa tangkas
       wanita itu yee . errrr , yela , lepasan skola la kate enn . HAHA .





                                    
                                                   HAHA . syok best sukeeee ! oke tutup story .

No comments: